Producatorul de bere Anheuser-Busch InBev NV a raportat o majorare cu 13% a castigurilor inregistrate in al doilea trimestru, datorita reducerii cheltuielilor.
Castigurile inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare au urcat la 3,6 miliarde dolari, fata de nivelul de 3,18 miliarde dolari inregistrat in perioada similara din 2008, anunta NewsIn.

Rezultatul a depasit estimarile analistilor, care mizau pe castiguri de 3,21 miliarde dolari.

Profitul net pentru perioada analizata s-a cifrat la 1,07 miliarde dolari, depasind estimarile analistilor, de 1,01 miliarde dolari. Veniturile totale ale AB InBev au scazut cu 9,1%, la 9,5 miliarde dolari.

Datoria neta a grupului se cifreaza la 53,1 miliarde dolari.

Reteaua Inbev din Europa Centrala si de Est se extinde in Bulgaria, Romania, Ungaria, Croatia, Cehia si Serbia si Muntenegru. Impreuna, aceste divizii produc 1,2 miliarde litri de bere pe an, angajand peste 6.000 de persoane.

Grupul a devenit in 2008 lider al pietei dupa preluarea, pentru 52 miliarde dolari, a companiei Anheuser-Busch de catre InBev, dand nastere unui gigant ce detine peste 200 de marci de bere pe plan mondial.

InBev este prezenta si in Romania, unde detinea pozitia a treia in industria berii, cu o cota de piata de 23,2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.

InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri