Grupul Carrefour, a doua mare companie de retail din lume, a realizat o crestere de 7,2% a vanzarilor in trimestrul al treilea si a anuntat ca isi mentine obiectivul de diminuare a preturilor si de imbunatatire a cotei de piata, in pofida climatului economic dificil. Compania franceza a consemnat vanzari de 21,276 de miliarde de euro (25,5 miliarde de dolari), la a caror crestere au contribuit vanzarile de produse petroliere, in conditiile unui cost ridicat al titeiului si in pofida diminuarii preturilor ca urmare a concurentei intense.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri