Producatorul francez de lactate Danone a raportat o crestere a vanzarilor de 2,4% in primele noua luni ale anului, respectiv un avans de 4,1% in cel de-al treilea trimestru, cea mai buna performanta fiind inregistrata de divizia de produse lactate – 7% crestere in volum, potrivit datelor financiare anuntate de catre companie.
Divizia de produse lactate a Danone a raportat o crestere a vanzarilor de 7% in volum, in timp ce din punct de vedere valoric acestea au scazut cu 4,7%, pana la 2,15 mld. euro. Aceasta evolutie se datoreaza in principal programului de eficientizare implementat de catre companie de la sfarsitul anului 2008, proiect ce presupune reduceri de pret, introducerea de produse noi si ajustari ale formatelor deja existente pe piata, coroborate cu campanii de publicitate targetate si agresive.

Dupa implementarea acestui program in tari precum Polonia, Ungaria si SUA in primul trimestru din 2009, divizia de lactate a introdus aceste masuri si in Mexic, Franta, Spania si Rusia, pentru a contracara efectele crizei economice.

Brandurile care au raportat cele mai mari cresteri sunt Activia, Danonino, Actimel si Danocol.

Pe de alta parte, vanzarile diviziei de ape a Danone au crescut cu 4,6% in cel de-al treilea trimestru al anului, pana la 670 mil. euro, aceasta performanta fiind generata in special de pietele in curs de dezvoltare (52% dintre vanzarile diviziei) – Indonezia, Mexic si Argentina. Vanzarile inregistrate in Spania si Japonia au ramas la un nivel scazut, in timp ce volumul afisat in Franta, Marea Britanie si Germania a crescut dupa cateva trimestre de scadere.

Divizia de alimente pentru copii a inregistrat vanzari in crestere cu 6,5%, pana la 725 mil. euro, pe fondul unei evolutii bune in zona Europei de Est si Rusia.

Totodata, divizia de nutritie medicala din cadrul Danone a afisat un avans al vanzarilor de 12,2%, pana la 234 mil. euro, cea mai buna performanta fiind inregistrata de Europa de Vest, America Latina si Europa de Est.

“Cred ca am luat decizia potrivita privind implementarea acestui program de eficientizare. Vom finaliza repozitionarea produselor noastre pana la finalul acestui an. Performanta afisata in cel de-al treilea trimestru ne ajuta sa ne mentinem tinta de afaceri pentru acest an si sa continuam sa ne pregatim pentru 2010 cu siguranta si determinare”, declara Franck Riboud (foto), CEO Danone.

Compania Danone PDPA Romania face parte din grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Danone a inregistrat in 2008 vanzari de peste 15,22 miliarde euro.

Danone Romania a inregistrat in anul 2008 o cifra de afaceri de peste 422 milioane lei. Compania are in prezent un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette si gama Casa Buna.

Cititi si Cum incearca Danone sa mentina costurile la nivelul din 2008
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri