Heineken NV, cel de-al treilea producator de bere din lume, a anuntat ca profitul sau trimestrial dupa impozitare a crescut cu circa 15% si si-a majorat previziunile privind castigurile din 2009, dupa ce a inchis fabricile din Irlanda si Spania ca sa compenseze scaderea cererii.
Heineken a anuntat ca profitul din al treilea trimestru, excluzand anumite taxe, a crescut cu circa 15%, fara sa precizeze cifra exacta sau nivelul profitului net.

Heineken a mai precizat miercuri ca se asteapta ca profitul net, ce exclude castigurile si pierderile unice, dobanzile, amortizarile, fluctuatiile valutare si achizitiile, sa inregistreze o crestere de peste 10% in acest an, in contextul in care grupul estima pana in prezent o crestere de aproape 10%, potrivit NewsIn.

Compania a anuntat ca "preturile puternice, imbunatatirea vanzarilor si reducerile agresive de costuri" au ajutat Heineken sa compenseze scaderea volumului de bere vanduta cu 4,7%, declin ce a depasit estimarile analistilor.

Reducerile de costuri "ne dau incredere ca Heineken poate genera in continuare castiguri bune in acest an", a declarat Jonathan Fell, analist in cadrul Deutsche Bank AG.

Vanzarile au scazut in al treilea trimestru cu 3,9%, la 4,07 miliarde euro, a anuntat Heineken, rezultatele fiind sub estimarea medie a analistilor, de 4,12 miliarde euro.

Compania a anuntat ca profitul net excluzand elementele exceptionale, dobanzile si amortizarile din 2009 ar putea fi sub nivelul inregistrat anul trecut, unul dintre motive fiind efectele valutare nefavorabile.

Cititi si Cum economiseste cea mai mare fabrica Heineken din Romania si care este topul celor mai cunoscute muzee ale berii

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri