Producatorul danez de bere Carlsberg a raportat rezultate satisfacatoare in 2009 datorita focusului pe optimizarea costurilor, a declarat CEO-ul companiei, Jorgen Buhl Rasmussen.
“Am avut un an 2009 cu adevarat bun, insa agenda de business s-a modificat putin, in sensul ca ne-am concentrat mai mult pe costuri decat pe furnizarea de produse noi in piata”, a spus Rasmussen (foto) pentru publicatia Berlingske Nyhedsmagasin.

Aceasta declaratie vine inaintea publicarii rezultatelor financiare ale Carlsberg, pe 23 februarie.

Pe de alta parte, o crestere de 200% a taxelor pentru producatorii de bere active pe piata ruseasca incepand cu 1 ianuarie 2010 reprezinta o noua provocare pentru Carlberg, a patra companie ca importanta din lume si liderul industriei din Rusia.

“Pe termen scurt, marirea taxelor va avea un impact negative. Piata va fi afectata de aceasta marire uriasa a taxelor impusa fara a se tine cont de strategiile noastre de pret. Intreaga industrie ruseasca de bere va scadea in 2010 in volum, mai mult decat era estimat”, afirma oficialul Carlsberg.

Fara a detalia modul in care compania va face fata cresterilor de taxe, Rasmussen a subliniat ca marirea preturilor la produsele companiei nu va putea fi evitata.

“Insa datorita operatiunilor noastre solide, a brandurilor pe care le avem in portofoliu, cred ca putem castiga cota de piata si in perioade dificile”, adauga CEO-ul Carlsberg.

Profitul operational al Carlsberg a atins 3,3 miliarde coroane daneze (443 milioane euro) in perioada iulie-septembrie 2009, fata de 3,05 miliarde coroane in aceeasi perioada a anului trecut.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri