Procter & Gamble, cel mai mare producator de bunuri de larg consum din lume, a anuntat o scadere de 7% a profitului din al doilea trimestru fiscal, chiar daca reducerile de preturi au sustinut vanzarile, relateaza Market Watch.

Profitul net din al doilea trimestru fiscal, ce s-a incheiat la 31 decembrie, a scazut cu 7%, la 4,66 miliarde dolari, sau 1,49 dolari/actiune, de la nivelul de 5 miliarde dolari, sau 1,58 dolari/actiune, din aceeasi perioada a anului trecut, cand rezultatele au fost sustinute de vanzarea diviziei Folgers.

Vanzarile au crescut cu 6%, la 21,03 miliarde dolari, de la 19,76 miliarde dolari. Excluzand impactul achizitiilor si al fluctuatiilor de curs valutar, vanzarile au crescut cu 5%, informeaza NewsIn.

P&G si-a majorat estimarile de profit pentru anul fiscal 2010. Pentru acest an, grupul prevede un profit de 3,53-3,63 dolari/actiune, reflectand ameliorarea afacerii de baza.

Vanzarile, excluzand impactul achizitiilor si al efectelor valutare, sunt prevazute sa avanseze cu 5%, fata de 4% estimat anterior.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Piata de cosmetice la nivel global: cresteri, tendinte si prognoze