Compania alimentara Kraft Foods, care a achizitionat Cadbury la finalul lunii ianuarie pentru 19 mld. dolari, si-a sporit profitul in al patrulea trimestru, pe fondul cresterii vanzarilor din Europa si din pietele emergente, relateaza Bloomberg.
Profitul net a avansat la 710 milioane dolari, sau 48 centi/actiune, de la 178 milioane dolari, sau 12 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului precedent, cand costurile cu disponibilizarile si eliminarea unor linii de produse au afectat profitul. Analistii estimau un profit de 44 centi/actiune, potrivit datelor Bloomberg.

Vanzarile Kraft Foods Europe au crescut cu 8%, in timp ce vanzarile din pietele emergente au avansat cu 11%. Veniturile totale au crescut cu 3,2%, la 11 miliarde dolari, in ton cu estimarile analistilor.

Preluarea grupului Cadbury va face din Kraft cel mai mare producator de dulciuri din lume, iar grupul a anuntat ca va deveni astfel lider pe pietele emergente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri