Fuziune pe piata fondurilor hedge

Compania britanica de fonduri de hedging Man Group a cumparat rivalul GLG Partners pentru 1,6 miliarde dolari in incercarea de a diversifica divizia de fonduri de investitii, scrie presa internationala.

Tranzactia va crea o alternativa de investitii pentru fonduri cumulate in valoare de 63 miliarde dolari, scrie Financial Times.

"Cred ca fuziunea Man cu GLG va fi facuta prin schimbari treptate", a declarat Manny Roman (foto), directorul executiv GLG.

"Suntem doua companii complementare si fiecare s-a axat pe indeplinirea performantei investitiilor pe termen lung. Din punctul nostru de vedere, achizitia va transforma compania, deoarece combinarea cu Man va aduce importante capacitati de structurare si distributie pentru compania noastra si de asemenea va ajuta infrastructura companiei si baza de capital", a declarat Manny Roman.

La sfarsitul lunii martie, GLG a gestionat fonduri in valoare de 23,7 miliarde dolari, iar profitul a ajuns la aproximativ 81 milioane dolari in 2009.

Peter Clarke, directorul executiv al Man, a respins afirmatia conform careia tranzactia a fost influentata de performanta AHL, unul dintre fondurile de hedge ale Man Group. "Vrem sa ne extindem oferta de investitii, deoarece investitorii vor o oferta mai mare de produse", a declarat executivul.

"Pentru noi este important sa avem abilitatea de a oferi ceea ce investitorii cer. Nu este o reactie a performantei AHL pe termen scurt sau lung. Suntem foarte multumiti de AHL si clientii continua sa cumpere AHL", a mai spus directorul executiv Man.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri