Carrefour cauta cumparatori pentru magazinele din sud-estul Asiei

Carrefour, cel de-al doilea mare retailer la nivel mondial, isi va scoate la vanzare magazinele detinute in Singapore, Malayezia si Thailanda, pentru care ar putea obtine intre 800 milioane de dolari si un miliard de dolari, potrivit Bloomberg.
Agentia de presa anunta ca retailerul francez a avut deja discutii cu clienti potentiali. In total, operatiunile reunite de pe cele trei pietei din Asia de sud-est ar putea aduce in conturile Carrefour intre 800 de milioane de dolari si 1 miliard de dolari. Oficialii Carrefour nu au dorit sa comenteze.

Retailerul ar putea lua in calcul varianta de a-si vinde operatiunile separat, in conditiile in care clientii potentiali nu ar fi interesati de toate cele trei piete. Business-ul thailandez ar putea avea o valoare de 500-600 de milioane de dolari, in timp ce cele din Malayezia si Singapore ar putea fi evaluate la 350-400 de milioane de dolari.

Carrefour isi va continua afacerile pe pietele din China si Indonezia, potrivit Bloomberg. Anul acesta, retailerul francez are in plan deschiderea a 22 de hipermarketuri si 140 de magazine de discount (produse la cel mai mic pret) pe piata chineza. De asemenea, pentru Indonezia sunt planificate 13 deschideri, potrivit unor declaratii recente ale conducerii companiei.

Potentialii clienti pentru cele trei afaceri scoase la vanzare sunt Tesco (cel mai mare lant de supermarketuri din Marea Britanie), retailerul japonez Aeon, chinezii de la Diary Farm International Holding si Big C Supercenter din Thailanda.

Cititi si Strategia sefului Carrefour: Ori dominam, ori ne retragem din pietele externe.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri