Compania franceza L'Oreal, cel mai mare producator de cosmetice din lume, a inregistrat un profit anual inainte de impozitare in urcare cu 10,3 la suta, pana la 2,063 miliarde de euro, fata de 1,87 miliarde euro in 2003, sustinut de pietele emergente, se arata intr-un comunicat al grupului.

Este pentru al 20-lea an consecutiv cand L'Oreal reuseste sa obtina o crestere de peste 10 la suta a profitului inainte de impozitare. Profitul operational a crescut cu 16,3 la suta, pana la 2,116 miliarde de euro. In 2004, L'Oreal a obtinut incasari de 2,2 miliarde de euro din vanzarea pachetului de actiuni detinut la compania farmaceutica Sanofi-Synthlabo, in urma preluarii acesteia de catre Aventis. Anul trecut, vanzarile au crescut cu 3,6 la suta, ajungand la 14,534 miliarde de euro. Divizia de cosmetice a realizat vanzari de 14,22 miliarde de euro, completate de incasarile din activele din domeniul dermatologiei.

Cele mai consistente vanzari, de 7,313 miliarde de euro, au fost realizate in Europa de Vest. Cea mai puternica crestere, de 29,3 la suta, a fost inregistrata pe piata Europei de Est, unde vanzarile au atins 524 milioane de euro. In Rusia vanzarile au crescut cu 42 la suta, in Polonia cu 18 la suta, iar in Cehia cu 20 la suta, sustinute de succesul samponului Elseve.

Dintre diviziile operationale, cea destinata cosmeticelor de larg uz, care include marcile Fructis, Garnier si Maybelline, a obtinut cele mai mari venituri, de 7,754 miliarde de euro, in urcare 5,8 la suta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri