Compania de produse de larg consum Reckitt Benckiser preia SSL International, producatorul prezervativelor Durex, intr-o tranzactie de 3,9 miliarde de dolari, anunta presa internationala.
Achizitia producatorului Durex este cea mai mare de la formarea Reckitt in 1999, companie care detine branduri ca Nurofen (analgezic) si Veet (produse pentru epilare). Prin aceasta trenzactie, Reckitt Benckiser tinteste cresterea afacerilor pe segmentul produselor de ingrijire personala, precum si expansiunea in regiunea Asiei.

“Reckitt vrea sa creasca pe segmentul produselor de ingrijire personale pe fondul declinului puternic inregistrat de Suboxone, un medicament folosit in tratarea dependentei de heroina, concurat de variantele sale generice pe piata din SUA”, informeaza agentia de stiri Bloomberg.

Achizitia va genera o crestere a vanzarilor pe segmentul de profit de 36%, potrivit declaratiilor sefului Reckitt Benckiser, adica mai mult de o treime din total venituri. Anul trecut, segmentul de produse de ingrijire a adus companiei 27% din total venituri, cifrate la 2 miliarde de lire sterline, 7,6 procente fiind generate de portofoliul farmaceutic.

SSL, producator Durex, este rezultatul mai multor fuziuni, inclusiv cea a Seton Healthcare Plc si Scholl Plc (produse de ingrijire a picioarelor) in 1998 si London International Group Plc in 1999. In prezent, 42% din veniturile SSL provin din vanzarile de prezervate branduite, iar 36% din marcile pentru ingrijirea picioarelor. Vanzarile SSL s-au cifrat la 802,5 milioane de lire sterline pentru anul financiar incheiat la 31 martie.

Reckitt Benckiser este rezultatul fuziunii dintre un producator de produse de larg consum englez (Reckitt) si un altul olandez.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri