Retail-ul din Ungaria, in scadere pentru a 40-a luna consecutiv

Vanzarile de retail din Ungaria au scazut in mai pentru a 40-a luna consecutiv, ca urmare a declinului consumului.

Astfel, vanzarile s-au redus cu 4,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dupa o scadere de 5% inregistrata in aprilie, potrivit datelor comunicate luni de biroul de statistica din aceasta tara, informeaza Mediafax.

Analisti intervievati de Bloomberg anticipau un declin de 3,8%.

Fata de luna precedenta, vanzarile de retail au coborat cu 0,5%, inregistrand cel mai grav declin dupa octombrie 2009.

Cititi si Piata de retail alimentar in S1: Hipermarketurile revin pe valul deschiderilor

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri