Profitul net al Unilever, al treilea mare producator de bunuri de consum la nivel mondial, prezent in Romania, a crescut cu 37% in primul semestru, la 2,03 miliarde euro, in conditiile in care cifra de afaceri s-a majorat cu 9,7%, la 21,89 miliarde euro, potrivit datelor publicate de companie, preluate de Mediafax.
In primele sase luni din 2009, Unilever a obtinut un profit de 1,48 miliarde euro si o cifra de afaceri de 19,96 miliarde euro.
In trimestrul al doilea, profitul net a avansat cu 40%, la 10,06 miliarde euro, de la 758 milioane euro.

Cifra de afaceri a crescut in intervalul aprilie-iunie cu 12,4%, la 11,75 miliarde euro, de la 10,45 miliarde euro in intervalul similar din 2009.

In regiunea Europa Centrala si de Est -Asia–Africa, cresterea incasarilor din operatiunile de baza a fost, in intervalul analizat, de 3,8%. Volumele comercializate au urcat cu 5,6%, in timp ce preturile au scazut, in medie, cu 1,7%. Cifra de afaceri in regiune a fost de 7,19 miliarde euro.

Directorul general al Unilever, Paul Polman, a avertizat ca al doilea semestru va fi dificil din cauza intensificarii concurentei si a cresterii preturilor unor materii prime precum ceaiul, laptele si titeiul.

Unilever este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, cu sediul central la Ploiesti, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri