Gigantul american Coca-Cola, prezent pe piata bauturilor racoritoare carbonatate cu branduri de miliarde de dolari, pariaza ca urmatorul pas decisiv in dezvoltarea companiei va fi legat de marcile de nisa, informeaza Adage.com.
Din categoria bauturilor racoritoare carbonatate fac parte foarte multe start-up-uri. Peste 3.000 de branduri se regasesc in acest segment de piata, cu toate acestea doar 3% ajung sa genereze afaceri de 20 mil. dolari, evolutie pe care Coca-Cola o catalogheaza drept “o dovada a conceptului”, spune Mary Ann Somers (foto), vicepresedinte de strategie si marketing al companiei.

Urmarind cresterea industriei in ultimii 10 ani, Somers a precizat ca jumatate din acest avans se datoreaza brandurilor mici. In plus, din cele 3.000 de branduri din categoria mentionata, doar 33 valoreaza miliarde de dolari.

Pentru a atinge din nou pragul de un miliard de dolari, Coca-Cola urmareste brandurile noi, cu potential si care pot avea succes si in Statele Unite ale Americii.

Compania aloca mai mult timp observarii pietele cu o influenta mai ridicata precum New York si Los Angeles. In acest sens, majoritatea echipei nu se afla in birouri, ci in magazine. “Vrem sa avem feed-back direct de la consumatori. Nu voi sta in birou sa aud doar rapoarte de cercetare, iesim pe teren”, spune Somers.

Printre brandurile mici dezvoltate de companie se numara Fuze, Nos, Zico si Honest Tea.

Profitul net al grupului american Coca-Cola a crescut cu 8% in trimestrul al treilea, la 2,06 miliarde de dolari.

Veniturile nete operationale au crescut cu 5%, de la opt miliarde de dolari in iulie-septembrie la 8,43 miliarde de dolari in trimestrul al treilea al acestui an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri