Vanzarile retailerului german Metro au crescut anul trecut in Europa de Est cu 7,1%, la 16,9 miliarde de euro, iar la nivel de grup incasarile au urcat cu 2,6%, la 67,3 miliarde de euro, scrie Mediafax.
In ultimul trimestru al anului trecut, vanzarile din Europa de Est ale Metro au avansat cu 6,9%, comparativ cu perioada corespunzatoare din 2009, la 4,9 miliarde de euro, se arata intr-un raport preliminar al grupului privind vanzarile din 2010. In total, incasarile retailerului s-au situat la 19,7 miliarde de euro in ultimele trei luni ale anului trecut, in crestere cu 1,6%.

Pentru divizia Metro Cash & Carry, in Europa de Est trendul pozitiv care a caracterizat primele noua luni din 2010 a continuat si in al patrulea trimestru. Contributii semnificative la cresterea vanzarilor au avut pietele din Rusia, Turcia si Ucraina, in timp ce in Romania si Grecia rezultatele au fost slabe.

La nivel de grup, unitatea a raportat incasari de 31,1 miliarde de euro in 2010, comparativ cu 30,6 miliarde de euro in 2009.

In ceea ce priveste divizia de hipermarketuri Real, raportul mentioneaza ca in Europa de Est incasarile au inregistrat un avans de doua cifre anul trecut. Cu toate acestea, in trimestrul patru ritmul de crestere a vanzarilor a fost sub nivelul primelor noua luni.

"In timp ce vanzarile din Rusia si Turcia au continuat sa creasca dinamic, conditiile macroeconomice dificile din Romania au dus la inca un declin al incasarilor", noteaza Metro.

Vanzarile totale ale diviziei Real au avansat anul trecut cu 1,8%, la 11,5 miliarde de euro.

In Romania, la finele anului 2010 Metro Cash & Carry avea 26 de magazine, cu doua mai mult decat in 2009. Totodata, Real avea 25 de magazine, fata de 24 in 2009.

Metro anticipeaza pentru 2010 un profit operational de 2,3 miliarde de euro.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri