China a devenit, anul trecut, a treia mare destinatie turistica la nivel mondial, devansand Spania, in timp ce Franta s-a mentinut pe prima pozitie, urmata de Statele Unite, a anuntat, miercuri, Organizatia Mondiala a Turismului (OMT), transmite Mediafax.

Statul chinez a atras 55,98 milioane de turisti, in crestere cu 10% fata de 2009, in timp ce Spania a fost vizitata de 53 de milioane de turisti, cu 1,4% mai multi fata de anul precedent, potrivit datelor provizorii ale organizatiei.

Franta a primit 78,95 milioane de vizitatori, in crestere cu 2,8%.

Statele Unite s-au mentinut pe locul al doilea, cu 60,88 milioane de turisti (+10,9%).

In 2009, Franta a primit 74,2 milioane turisti, SUA 54,9 milioane, Spania 52,2 milioane si China 50,9 milioane.

Spania, care a pierdut locul al doilea in clasament in 2008, depinde mult de turism, care reprezinta circa 10% din PIB.

"Centrul de gravitatie al turismului mondial este pe cale sa se deplaseze catre China, dar si catre Asia in general. Pana in 2020, China va deveni principala destinatie turistica, dar si ca numar de cetateni care pleaca in strainatate”, a declarat in decembrie secretarul general al organizatiei, Taleb Rifai.

El a aratat ca turismul mondial si-a revenit puternic anul trecut, cu o crestere peste estimari, de 6,7%, dupa ce in 2009 a avut cea mai slaba evolutie din ultimii 60 de ani.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri