Producatorul de bauturi doreste sa investeasca in strategia publicitara si de marketing pentru a-si revigora vanzarile din Europa, unde detine primul loc in preferintele consumatorilor, fapt sustinut si de achizitia companiei britanice Scottish & Newcastle in anul 2008.
Profitul net la sfarsitul anului 2010 a fost de 1,44 miliarde euro, cu 41 % mai mare fata de cele 1,02 miliarde euro din 2009.Veniturile au crescut cu 9,5 insumand o valoare de 16,1 miliarde dolari.
Cresterea profitului a fost sustinuta de procesul de eliminare a costurilor si de cresterea valorii activelor cu 199 milioane euro, au declarat reprezentantii Heineken.
Veniturile au crescut in special dupa achizitia de 7,8 miliarde euro a producatorului mexican de bere Femsa, ce detine brandurile Dos Equis si Tecate.
Aceasta miscare a contracarat scaderea de 2,2% datorata cresterii preturilor in urma diminuarii vanzarilor. Actiunile companiei au crescut cu 4,9% la 38,705 euro in deschiderea sedintei bursei din Amsterdam.
“Desi compania se asteapta la o imbunatatire a climatului economic in Europa si Statele Unite pe durata anului 2011, impactul masurilor de austeritate si somajul in crestere pot conduce la o modificare a comportamentului consumatorilor pe aceste piete”, declara oficialii companiei.
Vanzarile Heineken au crescut in Nigeria , Africa de Sud , Brazilia si unele tari din Asia, insa a inregistrat scaderi in Europa si Statele Unite.
Grupul este prezent si pe piata romaneasca, unde are fabrici de bere la Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: