Omul care a facut campania de publicitate pentru Traian Basescu vorbeste despre ambitiile agentiei pe care o conduce
In ultimul an, Felix Tataru a avut o viata agitata. A rupt contractul cu reteaua Ashley si a pierdut contul Cosmote. A fost ales presedintele Asociatiei Publicitatii din Romania (IAA). Un client a ajuns in arest. Campania pentru Rosia Montana este mult discutata.

Capital: Dupa ce Traian Basescu a devenit presedinte de cate ori ai mai vorbit cu el?

Felix Tataru: De doua ori. L-am invitat cand am castigat festivalul Effie. A doua oara ne-am intalnit intamplator.

Capital: Dar cu Videanu, dupa ce a castigat primaria Capitalei?

Felix Tataru: Cu el am vorbit mai des despre reglementarea publicitatii stradale.

Capital: De ce ai vrut conducerea IAA?

Felix Tataru: Nu mi-am dorit-o. Am fost propus de Mihai Ghyka (fostul presedinte IAA nota red.) Parerea mea a fost ca la conducerea IAA trebuie sa fie un client publicitar. Daca cineva dintre clienti ar fi candidat, eu m-as fi retras. Oricum eram in comitetul de conducere IAA, oricum imi petreceam destul timp cu aceasta activitate, asa ca argumentele colegilor mei, dar si ale mele, au fost ca sunt energic si ca, din pozitia de presedinte, as putea ajuta organizatia sa obtina anumite lucruri in relatia cu fel de fel de organisme, cum ar fi CNA.

Capital: Sau ca ai usa deschisa la Videanu?

Felix Tataru: Am avut-o si din pozitia de membru al comitetului de conducere IAA. Nu era musai sa devin presedinte, pentru ca discutiile despre outdoor au inceput demult.

Capital: Ai fost ales in unanimitate. Asta inseamna ca te iubeste industria?

Felix Tataru: Hai sa nu exageram! Oamenii au vazut ce am de spus si ce obiective am propus. Anul acesta vom merge pe doua directii: imbunatatirea legislatiei si profesionalizarea oamenilor din publicitate. Viteza cu care creste businessul este mai mare decat viteza cu care sunt formati profesionistii. De aceea, intentionam sa organizam o scoala de publicitate IAA.

Capital: Cat de tare a suferit GMP dupa divortul de Ashley?

Felix Tataru: De ce ar suferi?

Capital: Atunci se bucura?

Felix Tataru: Foarte tare. Pentru ca terminarea relatiei cu Ashley si Cosmote a marcat inchiderea unei perioade de lupta si stres in companie. De multe ori am avut senzatia ca in loc de un client, am doi, unul la Atena, Ashley, si unul la Bucuresti, Cosmote. Ajunsesem sa ne punem problema de a ne retrage inca din octombrie, inainte de lansarea Cosmote! Sub aspect financiar, evident, trebuia sa impartim banii cu cei care ne-au adus contul. Colaborarea cu ei ne-a facut sa refuzam o serie de oportunitati. Trecand in revista toate aceste lucruri, nu ne-a ramas decat sa ne intrebam: de ce sa continuam? Intr-o luna si jumatate, cat am lansat Cosmote, ne-a fost mai rau decat in campania electorala, cand am lucrat pentru Basescu.

Capital: GMP va fi restructurata pentru ca are prea multi oameni?

Felix Tataru: In prezent, gradul nostru de incarcare a activitatii este de 120%. Este un efect al retragerii noastre din asocierea cu Ashley. Avem mai multi clienti, precum Unilever sau Altex (Media Galaxy), care, in momentul in care au vazut ca am incheiat colaborarea cu Cosmote, au spus: acum poti sa mai iei un brand de la mine! Deja avem nevoie de oameni. Suntem invitati la pitch-uri. Cum se spune, tot raul spre bine.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=23128&shift=1

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Interviuri »


Setari Cookie-uri