Audi gandeste o strategie de pozitionare a modelelor sale mai mult inspre sportivitate. Producatorul german va apela la forte externe pentru fabricatie doar in momentul in care vor aparea probleme in ceea ce priveste procesul si capacitatea de productie, sustine Ulrich Hackenberg, Director de Productie. El a acordat un interviu publicatiei Automobilwoche.
Pe ce se concentreaza departamentul de dezvoltare Audi?

Una dintre directii este sa accentuam trasaturile sport ale vehiculelor noastre. In afara design-ului, un rol important il vor juca motoarele noastre revolutionare TFSI.

Va ganditi sa apelati pe viitor la ajutor extern?

Avem capacitatea sa parcurgem intregul proces de fabricatie in lant. Din motive legate de capacitatea de productie, apelam rareori la surse externe.

Faptul ca Karmann produce automobile A4 decapotabile este un exemplu relevant?

Da, absolut. Am acordat acest contract lui Karmann din considerente de capacitate. Un alt exemplu este Audi TT pe care il construieste pentru noi Magna Steyr. Dar noul TT este construit in intregime de noi.

De ce?

Principalul motiv pentru care am luat aceasta decizie este ca noul TT beneficiaza de mai multa tehnologie decat predecesorul sau. TT-ul a fost conceput pornind de la principiul de mix de materiale, in care otelul se combina cu aluminiul. Aceasta tehnologie nu poate fi gasita in aceasta forma pe piata.

Cum puteti micsora costurile de dezvoltare?

Cu cat o echipa lucreaza mai mult la un vehicul, cu atat costurile sunt
mai mari. Asa ca incercam sa reducem timpul de exectutie cat mai mult.

Cu ceva timp in urma am redus numarul de stagii de constructie ale prototipurilor. Astazi avem un singur stagiu in loc de trei, apoi trecem direct la productie.

Caror vehicule le-ati aplicat acest principiu?

Am inceput cu A6 avant. Pe acest principiul am mai realizat inca doua proiecte TT si Q7. Asta a insemnat mai multe calcule, simulari inainte.

Va ramane Germania un centru de cercetare si dezvoltate?

Sunt convins ca va ramane. Producatorii auto si furnizorii din Germania detin un nivel inalt de competenta tehnologica. Exigenta necesara construirii unui automobil de lux este unica in Germania. La aceasta calitate contribuie nivelul inalt al sistemului educational si concurenta dintre producatorii auto.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Interviuri »


Setari Cookie-uri