Felix Tataru: Un om care a lucrat 20-30 de ani in publicitate si si-a facut treaba bine, poate fi Prim Ministru

Ca director general al GMP si presedinte al International Advertising Association (IAA), Felix Tataru a testat piata...si a avut ce testa. Concluzia: sa trecem la urmatorul nivel!, acest lucru insemnand sa realizam ca publicitatea nu este o arta ci este un business, care trebuie sa raspunda nevoilor business-ului clientilor. Si ca acea idee care iti vine si de care te indragostesti, nu are nici o valoare daca ea nu genereaza valoare pentru brand-ul clientului, a declarat Felix Tataru in interviul acordat Wall-Street.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Interviuri »



Setari Cookie-uri