Totodata, mai exista o lista lunga de eroi ai vietii organizationale de zi cu zi, oameni din “transee”, care nu sunt cunoscuti si carora nu li se “ridica statui”. Dictionarul defineste eroul ca fiind o persoana care se distinge prin curaj si abnegatie in imprejurari grele ori in munca dar si un ostas cazut pe campul de lupta sau un personaj principal al unei situatii, care atrage atentia asupra sa. Cati angajati cunoasteti care se “jertfesc” in organizatie, desi, poate, nimeni nu le-o cere? Cati angajati cunoasteti care cauta frecvent sa atraga atentia asupra lor, prin tot ceea ce spun sa fac? Cat de sanatos este sa avem “eroi” in mediul organizational?

Atat jertfa cat si nevoia de atentie contribuie la crearea unui mediu de lucru toxic in organizatie.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont