"Segmentul de clienti carora alegi sa te adresezi depinde, evident, si de amplasarea proiectului pe care il vei construi. Daca detii un lot in apropierea Bucurestiului pentru care ai platit circa 100 de euro pe metru patrat, evident te vei adresa clientilor care au nevoie de programe tip Prima Casa. Orice dezvoltator gandeste proiectul in functie de terenul detinut. Nu poti dezvolta proiecte de lux in Popesti-Leordeni. Clientii interesati de locuinte de lux prefera alte zone", spune Silviu Grigorescu (foto jos), directorul general al dezvoltatorului imobiliar lituanian Hanner in Romania.

El a adaugat ca Hanner a dezvoltat proiecte "pentru clientii din clasa medie-superioara care nu se regaseau in proiectele din piata". Hanner este prezent pe piata locala de 11 ani, iar in 2017 va finaliza proiectul The Park, de langa Parcul Tineretului, in cadrul caruia in anul trecut a livrat peste 250 de apartamente. Hanner a pariat recent pe zona Grivita prin achizitia unui lot pe care va dezvolta un proiect mixt, office-rezidential.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont