Interviu cu Dragos Olteanu, director de creatie Publicis Intalnirea cu Dragos Olteanu a stat sub semnul celor pe care le declara el insusi in interviu : un om firesc, cu manecile de la camasa suflecate spre cot, cu un aer cat se poate de romanesc si deloc ź corporativ ╗. Prin urmare, exista si o cale de mijloc in publicitatea romaneasca, un punct de echilibru intre cosmopolitism si local. Poate nu intamplator ei au in ź custodie ╗ brand-ul Ursus, unul dintre cele mai ź bine crescute ╗ brand-uri locale si unul dintre putinele care se bat de la egal la egal sau chiar ź dincolo de egal ╗ cu cele straine. Face parte din valul doi al advertising-ului, cand agentiile de retea au inceput sa aiba un cuvant greu de spus in publicitate si cand clienti din ce in ce mai mari au inceput sa devina jucatori activi pe piata de comunicare. Afirma ca are un stil romanesc de management, si ca trebuie sa intelegem asta in sensul bun al cuvantului. Care este exact acest sens puteti descifra singuri, citind interviul care urmeaza.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Interviuri »


Setari Cookie-uri