Dacia Logan este unul dintre putinele brand-uri romanesti care se bat cu mult succes cu cele straine, atat pe plan intern cat si pe plan extern. Dupa cum reiese din discutia pe care am purtat-o cu Eduard Croitoru, directorul de publicitate al marcii, exista un mix foarte complex de elemente care conduc la acest rezultat. Insa dincolo de produs, dincolo de comunicare, dincolo de distributie, dincolo de servicii post vanzare se afla acel element magic fara de care performanta nu isi atinge niciodata varfurile. E vorba de pasiune. Pasiunea unei echipe de a se autodepasi, de a vrea sa fie mandra de un produs romanesc oriunde in lume. Cand aceasta va deveni regula si nu exceptia, poate ca nu ne va mai fi rusine sa spunem ca suntem romani...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Interviuri »


Setari Cookie-uri F