Care este explicatia succesului de audienta al äGazetei Sporturilorô?

Cand cresti in opt valuri la rand numarul cititorilor, fapt fara precedent in istoria masurarii audientei din Romania, ai tendinta sa faci pe desteptul. De aceea incercam sa ne pastram masura. Pur si simplu, äGazetaô de azi e rezultatul unei munci indarjite si fara ifose. Urmam preferintele publicului nostru.

Ce factori au determinat cresterea spectaculoasa de cititori: grafica, titlurile, prezentarea informatiei, selectia stirilor...?

Presa romana trece printr-o perioada interesanta. Timp de peste un deceniu dupa revolutie jurnalistii credeau ca ziarele se vand doar pentru ceea ce scrie in ele. De cativa ani, s-a pendulat in cealalta extrema: conteaza doar promovarea, marketingul, si nu continutul! Sunt specialisti in marketing din economii mai avansate decat a noastra care cred altceva. Importanta e perceptia publicului. Iar asta se castiga printr-un schimb neincetat de energii, polemica si idei cu publicul tau. O pondere importanta in succesul äGazeteiô a avut-o sprijinul oferit de Antena 1. Noi am creat un potential de promovare care insa ar fi valorat infinit mai putin daca nu aveam un numar-record de GRP-uri pe Antena. Pe de alta parte, äGazetaô si äJurnalulô au creat o complementaritate a succesului. Ambele au devenit lideri pe categoriile lor. Si pe niste categorii hipercompetitive: ziare de sport si ziare de calitate. Cu tot respectul pentru competitie, dar nici un alt grup n-a mai reusit asta in ultimii doi ani.

De unde ati luat cititori? Adica numai de la äProSportô, sau si de la alte publicatii, care nu sunt neaparat dedicate?

Piata ziarelor de sport s-a marit. In august 2005 s-au vandut cu 40% mai multe ziare decat in august 2004. E adevarat ca, pe fondul preturilor scazute, Ringier a inceput aceasta lupta si noi am raspuns provocarii, pentru ca nu vrem sa pierdem din cota de piata. Dimpotriva, aceasta creste.

Citesc si femeile äGazeta Sporturilorô?

Da, conform SNA, sunt 13% femei.

Intentionati vreo schimbare de format?

Cand äThe Independentô, äThe Timesô sau äThe Guardianô isi reduc formatul - si asta se intampla peste tot in Europa si in lume -, trendul e clar. Se schimba lucrurile, inclusiv la nivelul conceptelor. Asta nu inseamna ca vom schimba formatul maine, ci doar ca urmarim si noi ceea ce se petrece in jur. In fond, inainte de a trai intr-o proximitate geografica, un ziar traieste in ziua de azi si in cea de maine. Iar viitorul ziarelor arata diferit de ceea ce intelegem noi azi.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Interviuri »


Setari Cookie-uri