NNDKP IP a reprezentat Bitdefender in procedurile de inregistrare ca marca a noilor logo-uri si sloganuri ca elemente esentiale in procesul de schimbare a identitatii vizuale.

„Amploarea acestui proiect este data de prezenta internationala a Bitdefender, fapt ce implica necesitatea protejarii noilor marci ale Bitdefender in state din intreaga lume, proces in care NNDKP IP a jucat un rol esential, in colaborarea care va continua pe o perioada de cativa ani, pana la finalizarea procedurilor de inregistrare a marcilor in 60 de jurisdictii din intreaga lume”, se arata intr-un comunicat al casei de avocatura.
In proiect a fost implicata o echipa formata din trei avocati - Ana-Maria Baciu (partener), Delia Belciu (asociat senior) si Iulia Ghita (asociat) si un consilier in proprietate industriala - Andreea Bende.

Costul total al procesului de rebranding a fost de 1 milion de euro, potrivit lui Florin Talpes, fondatorul si directorul executiv al companiei.

Citeste si:

Pe parcursul proiectului unul din aspectele problematice a vizat identificarea mecanismului optim pentru obtinerea inregistrarii internationale a marcilor. „NNDKP IP a colaborat indeaproape cu reprezentantii Bitdefender in elaborarea solutiilor, selectand-o in final pe cea prin care marcile au fost depuse in Cipru, cererile fiind folosite ca baza pentru inregistrarile internationale. O alta problema practica a fost alegerea celui mai potrivit timing astfel incat sa putem asigura confidentialitatea proiectului anterior lansarii (avand in vedere ca cererile de inregistrare de marci devin publice imediat dupa depunere) fara a pune in pericol intregul proces prin amanarea procedurilor de inregistrare”, explica Ana-Maria Baciu (foto), coordonatorul diviziei de proprietate intelectuala a NNDKP.

Alte aspecte la care echipa NNDKP a identificat solutii juridice optime au fost legate de faptul ca 15 state de interes pentru Bitdefender nu sunt parte din sistemul unitar de inregistrare internationala a marcilor, ceea ce a facut necesara inregistrarea marcilor pe cale nationala, in fiecare dintre aceste state.

Printre clientii asistati de echipa NNDKP IP se numara Dell Inc; George V Entertainment (Buddha Bar); Endemol Nederland BV; Formula One; Ford Motor Company; Hearst Communications; Heineken; Kraft Foods; Lek/Sandoz Pharmaceuticals; Microsoft Romania; Nokia Romania; Philip Morris; Romastru Trading; Softnews (Softpedia.com); Sony Ericsson Mobile Communications International AB; Total; Unilever South Central Europe; Vodafone Romania.