Contribuabilii au posibilitatea sa transmita online un numar de 14 declaratii fiscale, cu conditia sa detina un certificat digital emis de un furnizor de servicii acreditat. Care sunt aceste declaratii si cum se pot transmite catre ANAF, afli astazi de la AvocatNet.ro.

Potrivit Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, urmatoarele formulare se pot depune online de catre contribuabilii care detin un certificat digital calificat de semnatura electronica:

  • Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formularul 100;
  • Declaratia privind impozitul pe profit, formularul 101;
  • Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formularul 112;
  • Decontul privind accizele, formularul 120;
  • Decontul privind impozitul la titeiul din productia interna, formularul 130;
  • Declaratia privind veniturile realizate din Romania, formularul 200;
  • Cererea privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual si deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea in sistem colectiv pentru domeniul locativ, formularul 230;
  • Decontul de taxa pe valoarea adaugata, formularul 300;
  • Decontul special de taxa pe valoarea adaugata, formularul 301;
  • Cererea de rambursare a taxei pe valoarea adaugata pentru persoanele impozabile stabilite in Romania, depusa potrivit art. 147^2 alin. (2) din Codul Fiscal, formularul 318;
  • Declaratia recapitulativa privind livrarile/ achizitiile/ prestarile intracomunitare, formularul 390;
  • Declaratia informativa privind livrarile/ prestarile/ achizitiile efectuate pe teritoriul national, formularul 394;
  • - Declaratia rectificativa, formularul 710;
  • - Situatiile financiare aferente anului 2011.

Citeste articolul complet pe AvocatNet.ro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Legal Business »



Citeste si
Formularul pentru depunerea online a Declaratiei unice este disponibil