Agentia Nationala de Administrare Fiscala a aprobat printr-un ordin publicat recent o noua procedura de inregistrare a anumitor contracte sau documente incheiate de persoanele juridice romane. Va spunem in ce cazuri trebuie aplicata aceasta procedura, care intra in vigoare sambata, 13 octombrie.



Noua procedura de inregistrare a contractelor este prevazuta in Ordinul ANAF nr. 1400/2012, publicat in Monitorul Oficial nr. 695 din 10 octombrie 2012. Actul normativ abroga o procedura asemanatoare, aprobata in 2007. Noile reglementari publicate de Fisc nu difera cu mult fata de cele vechi. Practic, procedura este in linii mari aceeasi, numai ca noul act normativ contine reglementari mai clare si mai multe precizari de aplicare a procedurii, relateaza AvocatNet.ro.

Mai multe detalii pe AvocatNet.ro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Legal Business »



Citeste si
ANAF: Cei care isi platesc impozitele la timp ar putea fi recompensati