Spoturi virale. ANAF si Politia folosesc internetul cu succes pentru promovarea mesajelor

Politia Romana si ANAF sunt institutiile statului care au inteles ca, daca vor ca mesajele lor sa ajunga la cat mai multi romani, trebuie sa foloseasca mediul virtual. O strategie de succes. Unul din clipurile dintr-o campanie a Fiscului impotriva contrabandei cu tigari a devenit viral.

„In aparenta, este un gest de solidaritate, cumperi de la un amarat, pentru ca si tu esti un amarat, dar nu stii ce se intampla in spate. Aceste clipuri au rolul de a constientiza ce se intampla in spatele imaginii”, sustine Gilda Lazar director in cadrul unei companii de tigari.

Citeste in continuare pe digi24.ro.

Sursa foto: Mediafax Foto

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Legal Business »



Setari Cookie-uri