ONLINE: Cum isi vand designerii propriile creatii

Foarte putini designeri romani reusesc sa isi vanda singuri produsele, piata modei fiind inca tanara. Magazinul online Casual Wear, o investitie de 40.000 euro, vine in ajutorul designerilor talentati, pe care ii lanseaza in moda.

Casual Wear se bazeaza pe un concept nou in piata. “Intotdeauna un tanar designer vine cu viziunea sa asupra modei - cu un nou stil, o abordare proprie, originala. In plus, tinerii designeri fac haine unicat, pe care nu le vei vedea la doua persoane; cu toate acestea, foarte multi nu reusesc sa se promoveze si sa-si vanda singuri produsele, deoarece nu stiu sau nu au posibilitatea sa faca acest lucru.

Aici intervenim noi, cautam talente pe care le ajutam sa se lanseze in moda si sa-si faca cunoscute creatiile”, explica Alexandra Pisaru (foto), fondatoarea magazinului online prin intermediul caruia designerii romani isi vand cele mai noi colectii.

Pana in momentul de fata, Pisaru, care anterior a ocupat o functie de conducere intr-o companie din domeniul textile, a investit aproximativ 40.000 euro in businessul sau, bani care s-au indreptat catre zona de achizitii si marketing online. Aceasta estimeaza ca va ajunge pe breakeven in 12 – 18 luni.

“Promovam ceva nou in piata, drept pentru care este nevoie sa treaca o perioada de timp pana vom ajunge la rezultate. Insa prognozez ca, pana la finele anului, vom inregistra afaceri de circa 100.000 euro”, spune ea.

Casual Wear are in portofoliu sapte designeri romani (inclusiv casele de moda), printre acestia numarandu-se A.Ne Design, Coca Zaboloteanu sau brandul Lachatterie. Pana la jumatatea lui 2011, fondatoarea magazinului online de creatii apartinand designerilor romani crede ca se va ajunge la un numar de 20 de designeri.

In acest magazin online se gasesc, in proportie de 90%, haine pentru femei. Casual Wear se adreseaza cu preponderenta publicului feminin cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani.

Pana la ora actuala, cele mai vandute produse au fost cele unicat, rochiile, fustele si bluzele. “Faptul ca o rochie este un model unicat pe care o poarta doar o clienta reprezinta un element hotarator in procesul de cumparare”, considera Alexandra Pisaru.

Preturile creatiilor regasite pe CasualWear.ro variaza intre 50 si 100 lei - pentru o bluza, 50 si 200 lei - pentru o fusta si intre 100 si 600 lei pentru o rochie.

Pisaru a ocupat o functie de conducere intr-o companie din domeniul textile. Chiar daca a terminat Facultatea de Cibernetica, pasiunea sa pentru moda a determinat-o sa aleaga calea antreprenoriatului si a impins-o sa incerce sa schimbe piata de fashion locala.

In fiecare saptamana, vor fi publicate pe blogul magazinului articole exclusive cu designerii prezenti in magazinul Casual Wear si vor fi expuse pe larg povestile designerilor din spatele casei de moda.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri