Prima licitatie de vinuri rare din Romania a atras “connaisseuri” cu dare de mana, astfel ca unii dintre ei au fost dispusi sa plateasca mii de euro pentru cele mai fine licori din Franta, Italia si Romania. Vezi ce vinuri au fost vedetele licitatiei.
Licitatia a oferit 45 de loturi, dintre care au fost adjudecate 41 de loturi – un procent de adjudecare de 91% - cu o valoare totala de 147.570 de euro, potrivit casei de licitatii Artmark.

Verticala exceptionala Bordeaux 2011 a fost vedeta serii, ea fiind adjudecata pentru suma de 68.500 euro. Aceasta cuprinde 288 de sticle de vin Bordeaux din anul 2001, in 24 de casete a cate 12 vinuri, fiecare caseta avand ca loc de provenienta unul dintre cele mai pretuite castele franceze producatoare de vin.

Urmatoarea adjudecare importanta s-a facut la 20.275 de euro oferiti pentru 12 sticle de Chateau Petrus din 1979, vin de origine controlata din Bordeaux, Franta, a carui valoare per sticla ajunge la aproape 1.700 de euro.

Colectia verticala Chateau Rauzan-Segla s-a vandut pentru 12.500 de euro (lotul 42 al licitatiei fiind compus din 132 de sticle, din ani diferiti, de Cabernet Sauvignon, Merlot, Petit Verdot, Cabernet Franc).

Cea mai scumpa sticla individuala a fost adjudecata pentru 4.640 de euro: lotul 41, Chateau Mouton Rothschild 2007 Imperial, o sticla de 6 litri. Spre comparatie, o Dacia Logan cumparata prin programul Rabla costa 3.050 euro cu TVA.

Cele mai valoroase achizitii in cadrul licitatiei:

1. Verticala exceptionala Bordeaux 2011, 24 cutii x 12 sticle x 75 cl, 68.500 de euro
2. Chateau Petrus 1979, 75 cl. in cutie de lemn, 12 sticle x 75 cl, 20.275 de euro
3. Colectia verticala Chateau Rauzan-Ségla, 11 cutii x 12 sticle x 75 cl, 12.500 de euro



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri