Agentia de relatii publice DC Comunication si site-ul de retail fashion Molecule - F au lansat un proiect urban de revalorizare a centrului Bucurestiului, care a debutat prin transformarea magazinului Eva, un simbol al modei in perioada comunista, intr-un experiment de design, in care vor expune creatorii romani.
Proiectul denumit "Downtown Bucharest" include zona centrala delimitata de Piata Romana, Gradina Icoanei, Piata Universitatii si Gradina Cismigiu.

"Am venit cu o propunere indrazneata pentru ca noi credem ca Bucurestiul are nevoie de mai multe branduri, alaturi de Centrul Istoric. Am indraznit sa definim o zona cu potential fashion stradal, dar si cultural. (...) Downtown poate deveni un brand al orasului, un spatiu reper pentru locuitori si, totodata, un traseu care sa-i indrume pe turisti sa descopere oferta de shopping, cultura, arta si servicii de calitate din aceasta parte din centrul Bucurestiului", a declarat Teodor Frolu, managing partner DC Communication.

Potrivit organizatorilor, sansa Bucurestiului de a fi o capitala contemporana sta inclusiv in identificarea acelor zone si puncte de interes peste care se pot construi adevarate branduri urbane care sa dea imagine si identitate orasului.



Centrul Istoric este primul brand al Bucurestiului, aparut in ultimii 20 de ani, iar initiatorii proiectului Downtown Bucharest care se remarca prin traseu de vitrine, gradini si strazi cu stil din Centrul Capitalei sustin care acesta are sanse sa se alature.

"Orasul nu inseamna doar Casa Poporului si Centrul Vechi. Pot iesi lucruri bune pentru Bucuresti daca se renunta la orgolii in randul Administratiei Publice si se dezvolta o buna colaborare cu ceilalti. Si la Primaria Capitalei exista un plan integrat de dezvoltare, care include multe zone din Bucuresti. Sigur ca intotdeauna vor mai exista probleme, masinile nu vor disparea de pe strada, insa se fac pasi ca pietonul sa se simta bine", a declarat arhitectul sef al Bucurestiului Gheorghe Patrascu.

Magazinul Eva reprezinta punctul de plecare al campaniei de marketing activ a brandului pentru zona centrala. Magazinul va intra in perioada 15 mai - 15 iulie intr-un experiment de design in care creatorii de moda romani isi vor expune produsele.

DC Communication este una dintre primele companii de comunicare strategica si relatii publice din Romania, cu peste 18 ani de experienta.

Molecule-F.com este un site de moda lansat in 2010, fiind platforma de promovare si vanzare dedicata in exclusivitate designerilor romani.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri