“A fost putin ciudat la inceput sa le zic prietenilor ca sunt coafeza”, spune zambind Diana Klein. A fost ucenic, apoi a lucrat o perioada intr-un salon si a ajuns in scurt timp sa isi deschida propria afacere. O afacere eleganta, care imbina elementele tipice unui salon de infrumusetare cu pictura contemporana si o mica zona in care sunt expuse creatiile vestimentare ale unor tineri designeri.
“Initial vroiam sa ii dau o tenta mai rock, sa avem chitare pe pereti, apoi am visat ca se numeste Chateau si asa a ramas numele”, povesteste Diana Klein. Locul este intr-adevar parca rupt dintr-o carte de povesti.
Pentru a-si face o clientela, Diana Klein a ales sa vina cu preturi ceva mai mici fata de saloane similare, dar a creat si mai multe pachete pentru cliente, organizand inclusive petreceri “de infrumusetare” pentru burlacite, dar avand si promotii variate, cum ar fi cele pentru mamele care vin cu fetitele la salon.
Investitia in salon s-a ridicat la sub 100.000 euro, 65.000 euro constand in constructia propriu zisa, in timp ce aparatura si designul s-au ridicat la circa 30.000 euro in total. O parte din bani au fost din fonduri proprii. Afacerea a inceput deja sa se minte destul de bine, asa ca Diana Klein estimeaza ca intr-un an va ajunge pe break-even, iar in 4-5 ani spera sa mai poata deschide si un al doilea salon in centrul Capitalei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: