Compania romaneasca de transport aerian Blue Air va promova Romania, pe 24 iunie, intr-o campanie ce se va desfasura la bordul aeronavelor sale.
Pe 24 iunie, toate insotitoarele de bord ale companiei Blue Air vor intampina pasagerii care calatoresc spre Paris, Malaga, Londra, Madrid, Milano, Bologna, Larnaca, Bruxelles, Barcelona, Roma, Valencia si Torino, imbracate in IE.

Blue Air doreste pe aceasta cale sa promoveze, in Europa, unul dintre simbolurile noastre nationale si isi indeamna calatorii sa se alature campaniei de sustinere a Romaniei.

Pasagerii care vor zbura cu Blue Air in aceasta zi, din si spre Bucuresti si Bacau, primesc un cadou din partea companiei, daca vin la bordul aeronavelor imbracati in IE romaneasca, din toate zonele, in stil traditional, artizanal sau stilizat.

“IA este un simbol al identitatii spatiului romanesc, care dainuie din timpuri stravechi, fiind purtata la zi de sarbatoare. Iata de ce, pe 24 iunie vom sarbatori impreuna Ziua Universala a IEI traditionale romanesti, oriunde s-ar afla pe Planeta. Noaptea de 23 spre 24 iunie este Noaptea Sanzienelor si totodata un bun prilej de a face cunoscuta in toata lumea o frumoasa traditie romaneasca, alaturi de piesa principala din portul nostru traditional. Initiativa apartine LaBlouseRoumaine, iar in aceasta zi, IA romaneasca va fi serbata pe 6 continente, in 44 de tari, 88 de localitati, iar in total vor avea loc nu mai putin de 99 de evenimente”, spun reprezentantii Blue Air.

Blue Air este singura companie de smart flying cu capital 100% privat romanesc. Din 2004 si pana in prezent, peste 9.5 milioane de pasageri au ales ca calatoreasca cu Blue Air, in toata Europa. Aeronavele Blue Air opereaza zboruri catre 27 de destinatii europene, cu plecari din Bucuresti, Bacau si Sibiu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri