Piata de cosmetice din Romania ramane una dintre cel mai putin dezvoltate din Europa si din regiune, cheltuiala medie per capita fiind sub 40 euro pe an, jumatate fata de nivelul din alte tari din zona.

Potrivit Euromonitor, valoarea totala a consumului pe acest segment este de 780 milioane euro, in timp ce in state cu traditie, precum Franta, este de 4-5 ori mai mare, scrie Mediafax.

"Conform proiectiei Euromonitor, cresterea pietei de produse cosmetice va veni din toate categoriile, cu o crestere mai accelerata pe ingrijire personala, machiaj si ingrijirea tenului", spune Razvan Diratian, seful Avon Romania.

Mai mult, in Romania consumul este diferit de cel din Franta deoarece parfumurile si produsele de machiaj au cea mai mare pondere, in detrimentul celor de ingrijire (skin care).

Totusi, un semn al maturizarii pietei il reprezinta faptul ca in prezent consumatorii reactioneaza din ce in ce mai putin la promotii, reduceri de pret si cauta cea mai buna valoare adaugata, potrivit lui Diratian.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri