Cu totii am auzit de terapia prin shopping, dar ce se intampla atunci cand nu avem nevoie de aceasta pentru a iesi dintr-o depresie, ci pentru a fi fericiti? Secretul se pare ca sta in modul in care cheltuim banii si de tipul nostru de personalitate, dupa cum indica o cercetare derulata in acest sens.

Un studiu realizat de cercetatorii britanici de la Cambridge Judge Business School si de la Departamentul de Psihologie al Universitatii Cambridge releva faptul ca fericirea datorata banilor depinde de fapt de produsele pe care alegem sa ne cheltuim finantele si de cat de mult se pliaza acestea pe personalitatile noastre. Cercetatorii evidentiaza faptul ca nu totul se rezuma la a avea sau nu bani de cheltuit, conform Adevarul.

Cu toate acestea, multi dintre noi nu am avea nimic de obiectat daca ni s-ar adauga cateva zerouri in cont. Dar acest lucru nu ne-ar garanta automat fericirea. Studiul arata de fapt ca daca alegem modalitati de cheltuire a banilor care nu ni se potrivesc, nu vom fi fericiti chiar si cu acele zerouri in plus. Un exemplu ar fi acela al servirii mesei in oras, care a fost catalogat drept o activitate care le aduce un sentiment de multumire persoanelor extrovertite, in timp ce achizitionarea de bunuri pentru ingrijirea animalelor de companie fac obiectul unei categorii de persoane definite ca fiind agreabile.

Citeste articolul integral pe Adevarul.

Sursa foto: Maryna Pleshkun / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri