Pastele, care coincide anul acesta cu 1 Mai, cand se deschide oficial si sezonul estival, aduce retailerului de produse fashion si de infrumusetare Sole Luxury Boutique vanzari mai mari cu circa 15%, comparativ cu o luna normala din an, estimeaza directorul divizei de Fashion&Lifestyle a companiei, Angela Tiboc, scrie News.ro.

De regula, orice sarbatoare aduce un usor avans al vanzarilor, a declarat Angela Tiboc, care mizeaza in aceasta perioada nu doar pe cresterea comenzilor de parfumuri si cosmetice, ci si pe cadouri de sezon, precum ochelarii de soare si alte accesorii specifice perioadei estivale.

”Un varf al vanzarilor este in perioada de vara, cand, inainte de concedii, romancele se pregatesc cu produse cosmetice speciale si accesorii pentru plaja, dar cele mai bune luni, atat online, cat si offline, sunt noiembrie-decembrie, perioada in care se organizeaza si campanii speciale de Black Friday si incep cumparaturile cadourilor de Craciun”, a constatat directorul divizei de Fashion&Lifestyle a Sole.

Clientele retailerului au cheltuit, anul trecut, in medie 250 lei, pe achizitiile facute online, in timp ce in magazinele clasice au lasat cu 28% mai multi bani, valoarea medie a cosului de cumparaturi fiind de 320 lei. Cele mai valoroase achizitii au fost reprezentante de genti, cea mai mare comanda fiind de 12.000 lei.

Retail jobs

”Cele mai cumparate produse sunt parfumurile si cosmeticele, pentru ultima categorie fiind alocate bugete de circa 500 lei trimestrial. In urma analizelor noastre am observat faptul ca cele mai frecvente trei produse cosmetice din cosurile de cumparaturi sunt fondul de ten, rujul si un produs pentru ochi, cel mai adesea, un rimel”, mai spune Angela Tiboc.

In ceea ce priveste gradul de loialitate al clientilor, managerul a constatat ca tinerii sunt mult mai acaparati si convinsi de ultimele tendinte, pe cand clientul trecut de 30 ani a invatat ca produsele premium pot fi considerate chiar o investitie. ”Acestia petrec mult mai mult timp analizand piata si nu se grabesc sa intre in posesia celor mai noi produse, pana cand nu sunt convinti de beneficiile sale pe termen lung”, spune ea.

Compania Sole, detinuta de Angela si Tudor Tiboc, actionari ai distribuitorului de produse electronice QuickMobile, comercializeaza o gama larga de parfumuri, cosmetice, genti, ochelari, gadgeturi si accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente in magazinele Sole se numara Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar si marci exclusiviste, precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

Citeste si:
Șapte din zece români nu sunt interesați de reciclarea produselor...
Studiu: Șapte din zece români...

Produsele pot fi achizitionate atat prin intermediul magazinului online, cat si direct in magazinele din Bucuresti, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania.

Sole a incheiat 2015 cu afaceri de 6 milioane de euro, iar pentru acest an mizeaza pe o crestere de 10% a cifrei de afaceri. Magazinul online are o contributie de aproximativ 10% din vanzarile totale ale retailerului. Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri