“Hug your haters”, de Jay Baer

“Hug your haters”, de Jay Baer

“Hug your haters”, de Jay Baer, este prima carte despre relatiile cu clientii in era digitala si pune accent pe asteptarile reale ale clientilor in social media.

Jay Baer vrea sa ajute cititorii sa invete metode noi pentru a raspunde nevoilor si asteptarilor clientilor din mediul online. Totodata, cartea se refera si la modul in care poti remedia reclamatiile si poti tranforma vestile proaste in vesti bune.

“Option B”, de Sheryl Sandberg si Adam Grant

“Option B”, de Sheryl Sandberg si Adam Grant

“Option B” a fost apreciata ca fiind cea mai buna carte de pe Amazon in luna aprilie in 2017 si bestseller de catre New York Times. Cartea este scrisa de COO-ul Facebook, autor al unui alt bestseller - “Lean In”.

Aceasta carte ofera povesti si sfaturi despre gestionarea si depasirea tragediilor si greutatilor. Este o sursa de inspiratie pentru depasirea oricarui tip de obstacol in viata, cu numeroase lectii care se aplica indiferent de dificultatile cu care te confrunti.

“They ask, you answer”, de Marcus Sheridan

“They ask, you answer”, de Marcus Sheridan

Noua carte a “gurului” in web marketing Marcus Sheridan, fondator si presedinte al The Sales Lion, a fost votata cea ma buna carte de marketing din 2017 de catre Mashable. Lansata in ianuarie 2017, cartea este relevanta si pentru anul 2018.

Aceasta carte descrie modul in care compania lui Sheridan, River Pools and Spas, a folosit marketingul de continut pentru a se ridica din pragul falimentului in timpul crizei economice din 2008. “They ask, you answer” te poate ajuta sa obtii o imagine completa a modului in care integrezi marketingul si vanzarile intr-o strategie de continut eficienta.

“The one device: The secret history of the iPhone”, de Brian Merchant

“The one device: The secret history of the iPhone”, de Brian Merchant

Aceasta carte fascinanta despre inventia Apple iPhone a devenit rapid un bestseller national si a fost nominalizata de Financial Times in lista de carti “Business Book of the Year”.

Brian Merchant scrie in stilul unui roman scurt, cu detalii vii, care ii ajuta pe cititori sa inteleaga cu adevarat cum a fost conceput si lansat iPhone-ul. Desi acest smartphone este un produs comun astazi, acesta a fost unul dintre cele mai distrugatoare produse si, de ani de zile, genereaza acelasi val de emotie la fiecare lansare de produs nou.

“Radical candor: Be a kick-ass boss without losing your humanity”, de Kim Scott

“Radical candor: Be a kick-ass boss without losing your humanity”, de Kim Scott

Pentru cine are o echipa pe care o conduce, “Radical candor” este o carte importanta cu multe sfaturi despre leadership. Scott ofera exemple de la Google si Apple pentru a ilustra mai bine cum sa ai grija de angajati si sa construiesti echipe de lucru.

Sugestiile si sfaturile din carte te pot face un sef si un coleg mai bun.

“You are a badass”, de Jen Sincero

“You are a badass”, de Jen Sincero

Autoarea Jen Sincero te provoaca sa gandesti diferit despre cum sa castigi bani si sa-ti dezvolti o mentalitate despre bani. Sunt multi oameni care isi doresc ca deciziile lor financiare sa aiba succes, dar nu toti reusesc.

Aceasta carte incurajeaza cititorii sa infrunte obstacolele mentale care apar atunci cand este vorba de venituri.

“Peak performance”, de Brad Stulberg si Steve Magness

“Peak performance”, de Brad Stulberg si Steve Magness

Uneori, cele mai bune carti de business sunt cele scrise de autori din afara lumii afacerilor, iar cartea “Peak performance: Elevate your game, avoid burnout, and thrive with the new science of success” este una dintre acestea.

Avand experienta in domeniul sanatatii, autorii ofera sfaturi despre cum sa te concentrezi asupra productivitatii, fericirii si succesului.

“Everybody lies”, de Seth Stephens-Davidowitz

“Everybody lies”, de Seth Stephens-Davidowitz

In aceasta carte, Stephens-Davidowitz sustine ca viata si afacerea ta sunt cel mai probabil consumate de date si nu esti sigur ce sa faci cu toate acestea.

Descoperirile sale ne ofera noi modalitati de a ne uita la noi insine ca indivizi si societate, iar ideile sale provocatoare ne pot inspira sa facem schimbari definitive in noul an.

“The upstarts”, de Brad Stone

“The upstarts”, de Brad Stone

Cartea se refera la modul in care companii precum Uber sau Airbnb au schimbat regulile de afaceri. Perspectivele oferite de “The upstarts” te pot ajuta sa-ti indrepti propriile rezolutii pentru a contribui la schimbarea care se intampla in lumea din jurul tau.

“Real artists don’t starve”, de Jeff Goins

“Real artists don’t starve”, de Jeff Goins

Jeff Goins ofera o serie de strategii pentru a avea succes ca freelancer.

Aceasta carte este pentru freelanceri sau pentru cei care se gandesc sa aiba propria afacere. Initial, oamenii credeau ca nu poti castiga bani avand o cariera intr-o industrie creativa. Cu toate acestea, creativitatea este acum cautata si recompensata foarte bine din punct de vedere financiar.

Sursa foto: Shutterstock / Markus Gann