Cum isi dau seama companiile ca produsele sau serviciile lor sunt placute de consumatori? Apeleaza la platforme specializate in sondaje de opinie platite. Participantii raspund la diverse intrebari, iar raspunsurile acestora sunt pastrate anonime pentru evaluare. Cei care raspund la intrebari primesc intre 2 si 15 lei pentru un sondaj scurt sau puncte pe care le pot transfora in bani sau discounturi la diferite magazine. Vezi in continuare 6 site-uri care iti ofera bani in schimbul sondajelor de opinie.

Sondaje platite online - 5 site-uri de profil pentru romani

1. MOBROG

MOBROG reprezinta o oferta a societatii de cercatre de piata SPLENDID RESEARCH GmbH din Germania. Compania realizeaza sondaje la nivel mondial prin intermediul internetului si a unei aplicatii mobile.

Participantii la aceste sondaje primesc drept multumire pentru timpul lor o remuneratie, pe care o pot primi prin Paypal. Pentru participare poti primi intre 2 si 15 lei pentru un sondaj scurt.

Sondajele sunt realizate prin chestionare online si pot fi dintr-o gama ampla de tematici. Sondajele pot fi despre preferinte turistice, pareri despre un anumit produs sau despre publicitate. Companiile pot folosi aceste rezultate pentru a dezvolta noi produse sau pentru a le adapta la nevoile consumatorilor.

2. eXPRIM

Membrii comunitatii eXPRIM au posibilitatea sa-si spuna parerea despre anumite produse sau servicii atunci cand producatorii acestora sunt pregatiti sa asculte. Cand un producator vrea sa afle cum gandeste un consumator si ce opinii are despre un anumit produs, eXPRIM realizeaza un studiu de piata.

Citeste si:
In ce conditii poate fi destituit Avocatul Poporului
In ce conditii poate fi...

Cei care participa la sondaje primesc puncte pe care le pot converti in bani sau obiecte. “Aceste cadouri nu sunt o forma de plata pentru timpul pe care ni-l acordati, ci un gest de recunostinta si multumire pentru implicarea dvs”, se arata pe site-ul eXPRIM.

3. iVox

iVox a fost dezvoltat pentru a sprijini pe de o parte consumatorii si pe de alta parte companiile, in procesul optimizarii relatiei dintre cele doua parti, prin intermediul sondajelor de opinie. Acestea trateaza o multitudine de teme cu relevanta pentru domeniul economic, politic, social sau cultural.

Sondajele de opinie sunt proiectate si interpretate in functie de specificul domeniului si ariei de interes a partenerilor.

Pentru a rasplati participantii, iVox a creat un sistem de puncte cu ajutorul caruia acestia pot beneficia de discounturi la anumite produse.

Citeste si:
Sondaj online: Romanii prefera sa calatoreasca in strainatate cu...
Sondaj online: Romanii...

4. Talk

Talk opereaza o serie de paneluri online destinate cercetarii pietei si a opiniei publice in Europa Centrala si de Sud-Est prin intermediul unei retele de reprezentante locale si de manageri locali de proiect. Compania recruteaza in mod continuu membri noi prin intermediul sondajelor precum si a portalurilor media si comunitare. Datele colectate sunt pastrate intr-o baza de date securizata si pot fi utilizate pentru efectuarea de sondaje specifice pe grupuri-tinta, fie ca este vorba de cercetari ale pietei sau ale opiniei publice in general.

Membrii panelurilor care participa la sondaje sunt recompensati printr-un program de loialitate, care aloca un anumit numar de puncte (in functie de lungimea si dificultatea chestionarului) pentru fiecare sondaj efectuat. In functie de legislatia fiecarei tari, aceste puncte pot fi transformate in vouchere cadou, tablete multimedia, abonamente la reviste de top sau donatii pentru anumite organizatii caritabile.

5. Marketagent

Marketagent sustine ca realizeaza in jur de 1.000 de studii online anul, are in jur de un milion de mebri in grup si ca 1.000 de membri noi se inscriu in fiecare zi. Platforma promite ca ofera bani celor ce participa la chestionare si determina prin opinia lor trendurile si produsele viitoare.

6. MKOR Consulting

MKOR Consulting ofera servicii de cercetare de piata, studii de satisfactie a clientilor, segmentarea publicului-tinta si profilul clientului, studiul concurentei, studii de oportunitate pentru piete noi. Rezultatele fiecarui tip de cercetare ajuta companiile sa-si creeze strategia de business mai corect si mai adaptat pietei. Sugestiile clientilor existenti sau ale celor potentiali pot fi valoroase, ajutand companiile sa devina mai bune, dar si mai inovative.

Citeste si:
Sondaj - Doua treimi dintre romani platesc impozitele cu cardul
Sondaj - Doua treimi dintre...

Cei care participa in cadrul studiilor cantitative organizate de MKOR Consulting pot primi diverse premii prin tragere la sorti. Printre premiile oferite de companie se numara: vacante, mese la restaurant, bijuterii, ii unicat, gadgeturi, truse profesionale utile intr-o gospadarie sau vouchere pentru taxi.

Sursa foto: Shutterstock / Brian A Jackson

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Lifestyle »



Citeste si
Joburi online sau cum sa faci bani de acasa
Setari Cookie-uri