Lensa.ro, magazin online de optica fondat in 2013, a deschis in Bucuresti cel mai mare showroom de pe piata de optica din Romania, cu un spatiu efectiv de vanzare de 257 de metri patrati. Pana in prezent, valoarea investitiilor Lensa.ro in acest showroom depaseste 100.000 de euro.

Showroomul Lensa se afla in apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitala, si pune la dispozitia clientilor sai peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internationale.

Showroomul Lensa a trecut prin 4 faze succesive de extindere intr-un interval de 2 ani, pornind de la o suprafata de doar 30 mp, in 2016 si ajungand la 257 de metri patrati anul acesta.

“Am ajuns la concluzia ca un “mega-showroom” este necesar pe piata locala, dupa ce clientii ne-au marturisit ca alegerea ochelarilor este intotdeauna mai usoara daca au la dispozitie o gama vasta, dar de preferat intr-un singur loc”, a declarat Daniel Craciun (28 de ani), fondator si CEO al Lensa.ro.

In momentul de fata, noul showroom realizeaza aproximativ 15% din totalul vanzarilor, cu un plan de crestere la 25% pana la finalul anului, restul vanzarilor fiind online.

Afaceri de succes: 7...
Citeste si: Afaceri de succes: 7 startup-uri infiintate de antreprenori romani

Afaceri de 1 MIL. euro, in primele 6 luni

In primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro din comertul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate si lentile de vedere. Vanzarile cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucati, in aceasta perioada.

"Am avut un inceput de an bun, conform asteptarilor, astfel ca dupa primele 6 luni ne mentinem estimarea pentru vanzari de minim 2 milioane de euro in 2018. Ne dorim ca pana la finalul anului sa ne extindem prezenta in special pe segmentul premium-luxury", a precizat Florin Nita, Business Development Manager Lensa.ro.

Odata cu extinderea showroomului, Lensa.ro vine si in intampinarea persoanelor de varsta a 3-a, cu o oferta de ochelari adaptata programului desfasurat de Primaria Bucuresti, „Lumina ochilor, cea mai importanta. Ochelari pentru varsta a treia”. Programul prevede decontarea sumei de 250 lei pentru pensionarii domiciliati in Bucuresti, in anumite conditii. Detaliile despre program se regasesc pe Lensa.ro.

Pe langa varietatea mare de modele, Lensa.ro ofera clientilor si o gama extinsa de servicii de optica, cum ar fi: determinarea gratuita a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanta specializata privind achizitia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparatii rame.

Evolutia pietei de ochelari...
Citeste si: Top 10 cei mai scumpi ochelari la vanzare in 2018

Demarat in 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat, ajungand in 2017 la o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro.

Lensa.ro este un brand romanesc detinut de antreprenorii Daniel Craciun (28 ani) si Florin Nita (40 ani), care dupa doar cinci ani s-a pozitionat intre cei mai mari jucatori pe piata de optica din Romania, avand peste 60.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a fost premiata la categoriile „Health&Beauty” si „Cel mai bun magazin online Experienced 2017” la Gala Premiilor eCommerce din Romania.


Mai multe articole din sectiunea Lifestyle »



Citeste si
Black Friday: Lensa.ro se asteapta la vanzari de peste 100.000 euro