Grupul Wild Culinary Studio, care opereaza brandul Raionul de Peste, va inaugura in luna mai Raionul Floreasca, o piata alimentara gourmet care integreaza sapte concepte diferite din zona de food & beverages. Valoarea investitiei se ridica la jumatate de milion de euro.

Prin aceasta investitie, Grupul Wild Culinary Studio aduce si in Bucuresti un concept de succes prezent deja sub diferite forme in orase mari din SUA si vestul Europei (The Plaza Food Hall din New York, Time Out Market din Lisabona, El Nacional din Barcelona sau De Hallen din Amsterdam).

Amenajarea spatiului, cu o suprafata de 400 de metri patrati si o capacitate de 200 de persoane, este semnata de studioul LAMA Arhitectura. Valoarea investitiei se ridica la 500.000 de euro, suma finantata de Banca Transilvania.

"Pornind cu Raionul de Peste, din Piata Dorobanti, unde atmosfera de piata a fost unul din atuurile locului, am hotarat sa continuam dezvoltarea in aceeasi linie. Ne-am gandit cum ne-am dori sa arate o piata moderna si ce si-ar dori clientii sa gaseasca intr-un astfel de loc - asa am schitat cele sapte concepte care se regasesc sub acoperisul Raionul Floreasca - stiluri diferite de a gati (pornind de la street food simplu si gustos, pana la gastronomie moderna), optiuni variate de bauturi (de la vinuri si beri artizanale pana la retete clasice de cocktailuri) si solutii usoare pentru cei care isi doresc sa cumpere pentru acasa (peste si fructe de mare, legume si fructe, proaspete sau pregatite dupa cum isi doreste orice client). Asa cum s-a intamplat in ultimii ani si in alte orase mari din Occident, piata a devenit un loc in care pe langa cumparaturi poti trai bucuria de a descoperi - produse, retete, vinuri noi sau pur si simplu libertatea de a alege", a declarat Bogdan Meica, Managing Partner Wild Culinary Studio.

Raionul Floreasca integreaza sapte concepte diferite din zona de food & beverages: (1) Fish & Tricks - Un spatiu destinat gastronomiei de tip Street Food, fenomen care a prins amploare in ultimii ani, cu o bucatarie dedicata, (2) Crudo – Un bar de peste si fructe de mare in care se vor servi numai preparate crude, inspirate din culturile gastronomice mediteraneene, japoneze si sud americane, (3) The Oyster Bar - Un bar de stridii si sampanie, aprovizionat de trei ori pe saptamana cu stridii din Normandia si vinuri de la mici producatori artizanali din regiunea Champagne, Franta, (4) No. 7 The Seafood Kitchen - O zona de restaurant, cu o bucatarie la vedere si vitrine dedicate de peste, fructe de mare si legume, in care clientii isi pot alege ce vor sa manance cu ajutorul bucatarilor, (5) Lost & Found - Un bar de mixologie care va aduce in atentia publicului retetele clasice de cocktailuri din perioada Golden Age of Cocktails (1880 – 1930) si un magazin de vinuri cu o selectie de etichete romanesti si de import, selectionate de la mici producatori axati pe calitate si nu pe volume, (6) Pick Me - Un spatiu dedicat legumelor si fructelor proaspete, furnizate de mici fermieri – gata de luat acasa sau pentru a fi pregatite in salate, pe loc, (7) Raionul de Peste - O pescarie axata pe produse din peste si fructe de mare proaspete, de captura, alese din piete specializate din zona Mediterana, Egee si Adriatica si livrate de trei ori pe saptamana.

Grupul Wild Culinary Studio, cu capital si actionariat 100% romanesc, a inregistrat in anul 2018 o cifra de afaceri de peste doua milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2017.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri