In noiembrie, Smiley si HaHaHa Family au lansat „De nepretuit”, cel mai recent produs muzical al casei de discuri si rezultatul unei colaborari inedite cu Mastercard. Linia melodica, versurile si videoclipul piesei imbina elementele de brand cu viziunea creativa a artistilor si invita publicul sa descopere o poveste despre gesturi si inceputuri de nepretuit, momente unice pe care le traim alaturi de ceilalti, bucuria si aventurile copilariei, prietenie, optimism si curaj.

Colaborarea dintre Mastercard si HaHaHa Family integreaza doua elemente de baza din viziunea Mastercard: obiectivul de a construi un viitor mai bun prin toate produsele, serviciile si parteneriatele sale, si noua identitate audio, o arhitectura sonora complexa la care au contribuit artisti internationali de renume si care se extinde in directia mai multor elemente, de la logo-uri audio si tonuri de acceptare la punctele de vanzare la partituri intr-o diversitate de genuri muzicale.

„In primavara, anuntam o noua viziune de companie, aceea de a construi un viitor mai bun in Romania, viziune pe care am cladit toate activitatile noastre. Ideea s-a materializat prin parteneriatul pe termen lung cu Asociatia Daruieste Viata si sustinerea cauzei #NoiFacemUnSpital, catre care Mastercard a donat peste 1 milion de euro in 2019, precum si prin lucrurile de zi cu zi pe care le facem ca echipa, in Romania. Am pornit la drum cu dorinta de a face, dar si de a inspira oamenii sa faca, printr-un gest mai mic sau mai mare, lucruri bune si sa inceapa, astfel, ceva de nepretuit. Asa s-a si nascut povestea pe care o spunem astazi impreuna cu familia HaHaHa”, a spus Diana Tanase, Marketing Manager Mastercard Romania.

„Uneori, un simplu gest sau moment pune in miscare intamplari si idei speciale. Asa s-a intamplat cand Mastercard ne-a provocat sa cream o piesa inspirata din brandul lor: De nepretuit este despre visuri devenite realitate, prin pasiune, curaj si optimism si alaturi de cei apropiati, prieteni sau familie. Chiar nu exista nu se poate pentru visuri adevarate. Mai mult, momentul a inspirat un inceput de nepretuit si pentru noi: este pentru prima data cand un proiect reuneste atat de multi artisti HaHaHa si asa a luat nastere conceptul HaHaHa Family”, spune Smiley, cantaret, compozitor, producator si fondator HaHaHa Production.
„De nepretuit” se difuzeaza pe posturile de radio din Romania, iar videoclipul piesei urmareste povestea a patru copii care isi transforma un vis in realitate, ajutati de personajele interpretate de artistii Jean Gavril, Serendinschi, Juno, Dorian, Feli si Smiley, si poate fi vizionat la https://www.youtube.com/watch?v=R6wZ2mJ7ZTM.

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globala de plati. Operam cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 tari si teritorii. Produsele si solutiile Mastercard fac activitatile zilnice de comert – cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea. Urmariti-ne pe Twitter: participati la discutiile de pe blogul Beyond the Transaction si inregistrati-va pentru cele mai noi stiri.

HaHaHa Production este unul dintre cele mai influente label-uri independente din Romania si, totodata, un brand important pe piata muzicala internationala. Astazi, cel putin 25% din Top 100 cele mai populare piese romanesti poarta semnatura HaHaHa Production, canalele muzicale ale artistilor sai au cumulat peste 1 miliard de vizualizari, iar peste 150 de artisti au lansat si inregistrat succes mare de public cu piese produse in studiourile HaHaHa Production. Smiley, Feli, Sore, Jean Gavril, Seredinschi, Juno, Emilian, Dorian, Dominique, Cabron sunt doar cateva nume din portofoliul casei de productie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri