Este greu de crezut că în urmă cu doar un an pregăteam evenimente pentru mii de oameni pe arene sportive, în cadrul festivalurilor sau în locații stradale, la nivel național. În epoca COVID-19, oportunitățile de a implica consumatorii în persoană arată foarte diferit, și events experience s-a mutat prima dată total în online, apoi, la început timid, în outdoor.

Fluxul de trafic și intrările temporizate au fost elementele esențiale pentru crearea unui mediu care susține distanța socială și siguranța. Nu este surprinzător faptul că pop-up events și drive-in-urile au fost printre primele tipuri de evenimente care s-au debutat cu succes în această vară.
Dar, încetul cu încetul, începem să vedem luminița de la capătul tunelului: începând cu luna iulie au apărut și primele evenimente B2B și B2C și conferințele live, cu public restrâns.
Acestă perioadă ne-a ajutat, la NAN Group, să ne focusăm mult mai mult pe detalii, pe îmbunătățirea fluxurilor interne de lucru. Și am avut timp să finalizăm și procesul de rebranding care a dus la apariția a 3 entități de sine stătătoare ale grupului, fiecare cu identificare coloristică distinctă în division logo.
NAN Events: divizia de închiriere logistică și audio/video/scenotehnică, strategie și project management, la cele mai înalte standarde, dar și un catalog complet de dotări pentru orice tip de eveniment:
• Monitoare, proiectoare, sisteme de afișaj și ecrane de proiecție cu multiple dimensiuni;
• Sisteme audio, de sonorizare și iluminat de ultimă generație;
• Materiale și dotări pentru scene și elemente de scenografie la cheie;
• Echipamente de climatizare (răcire și încălzire) pentru interior si exterior;
• Generatoare electrice, sisteme de distribuție a energiei electrice;
• Dispozitive de control și delimitare acces;
• Mobilier de interior și exterior, amenajări și spații dedicate, livrate “la cheie”;
• Corturi, standuri complete;
• Echipamente pentru baruri și puncte de servire alimente și băuturi

NAN Logistic: divizia care deservește segmentele de depozitare, transport, implementare materiale in-store și out-of-store și închiriere utilaje. Depozitare: deservim depozitarea de POSM-uri, cea de marfă paletizată, cea temporară dar și cea de materiale atipice.
Pentru segmentul de transporturi găsim soluția potrivită pentru a reduce atât timpul de livrare, cât și costul, chiar dacă se dorește stransportul unui singur palet de mărfuri sau livrarea în camioane complete. Deținem o flotă de autoutilitare, special echipate pentru transport de marfă generală, transporturi de utilaje, marfă vrac sau marfă frigorifică.

NAN Technology este divizia tech a grupului, unde avem activările experiențiale 360 si 180 Photo Booths, unice în România, dar și logistica pentru implementarea de Wi-fi pentru activități cu până la 20.000 de participanți, care doresc să facă upload si download simultan - tot o soluție unică în România.
Probabil că această pauză nedorită a main business segment pentru noi, evenimentele, ne-a și ajutat să înțelegem mai bine cât de importantă este pivotarea către industrii paralele: depozitarea si dezvoltarea de servicii conexe în domeniu, capitalizarea portofoliului logistic prin crearea de star-items, la mare căutare în aceasta perioada: închirierea de Mobile Shops/Food Trucks, închirierea de utilaje, întreg pachetul de corturi și mobilier outdoor pentru evenimente mici si medii, accesarea targetata a zonei de private events.

Între timp, profităm la maxim de această periodă pentru pentru a ne îmbunătăți abilitățile, astfel încât să fim cu adevarat pregătiți atunci cand va apărea, sperăm, un aflux de evenimente reprogramate și de new brand ventures din zonele de experiențe one-to-one, fie ele B2B sau B2C.
Aflați mai multe detalii despre diviziile noastre de business accesând site-urile dedicate:
www.nanevents.ro |www.nanlogistic.ro | www.nangroup.ro | www.360gif.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri