Frigiderul care costă cât o mașină, de la Dolce & Gabbana: 32.000 dolari

Frigiderul care costă cât o mașină, de la Dolce & Gabbana: 32.000 dolari

Știm cu toții că pentru a decora un apartament trebuie să scoatem din buzunar o avere, însă te gândeai că un frigider ar putea costa cât o mașină? Ei bine, designerii italieri Dolce & Gabbana au avut alte planuri și a lansat o colecție întreagă cu accesorii de bucătărie.

Frigiderele au fost pictate manual de artistul Salvatore Sapienza. Din aceeași colecție fac parte și un prăjitor de pâine care costă 499 lire sterline, precum și un ceainic de 599 lire sterline.

În trecut, casa de modă a lansat chiar și paste în ediție limitată de 110 dolari.Tu ai vrea să investești într-un frigider peste 30.000 dolari?

Sursa foto: Instagram/coelacanth44

Rochia din plastic marca Moschino: 700 dolari

Rochia din plastic marca Moschino: 700 dolari

De obicei plasticul este folosit pentru producerea ambalajelor pentru diverse produse, însă moda dă o nouă viață acestui material. Brandul Moschino este cunoscut pentru designul hainelor mai atipic, dar niciun model nu a provocat surprinderea din online pe care l-a făcut un obiect vestimentar din colecția din 2017.

În urmă cu patru ani, brandul a lansat o rochie din plastic pe care o poți curăța chimic, la un preț de doar 700 dolari. Rochia din plastic și-a făcut prima apariție în februarie 2017 la Săptămâna modei de la Milano.

Sursă foto: Instagram/Moschino

Conserva bijuterie ala Tiffany & CO: 1.100 dolari

Conserva bijuterie ala Tiffany & CO: 1.100 dolari

Brandul de bijuterii Tiffany & CO a lansat în urmă cu patru ani colecția de accesorii de lux home & deco, intitulată „Everyday objects”. Probabil că obiectul care a atras atenția tuturor internauților a fost conserva ala Tiffany & CO din argint, care costă 1.100 dolari.

Reed Krakoff, directorul artistic al brandului de bijuterii, explica atunci despre „Everyday Objects” că „ceea ce face colecția unică este că încorporează cea mai bună calitate, măiestrie și design, cu un nivel de funcționalitate care îți permite să utilizezi aceste obiecte în fiecare zi”.

Deși Tiffany & CO a sperat totuși că va avea succes cu această colecție inedită, internetul a fost de altă părere, ironizând obiectele ridicol de scumpe și spunând că nu sunt deloc practice.

Din colecția intitulată „Everyday Object” fac parte și un ghem de „lână” din argint care valorează 9.000 dolari sau un yo-yo de 300 dolari.

În cazul în care îți dorești și îți permiți o conservă bijuterie, o poți achiziționa de aici.

Sursa foto: Site web Tiffany & CO

Pat pentru patrupedul tău, marca Versace

Pat pentru patrupedul tău, marca Versace

Animalele noastre de companie pot fi foarte importante și deseori le tratăm ca pe niște copii. De aceea vrem să le oferim tot ceea ce e mai bun. Dacă vrei să îți răsfeți animalul de companie, un pat de lux de 1.425 dolari ar putea fi soluția perfectă. Ce mai aștepți? Poți să îl comanzi de aici.

Sursa foto: Versace

Skateboard Hermès: 4.300 dolari

Skateboard Hermès: 4.300 dolari

Skateboarding-ul este un sport din ce în ce mai practicat și la noi, mai ales pentru hipsteri. În cazul în care ai 4.300 dolari și nu știi ce să faci cu ei, poți oricând să cumperi un skateboard marca Hermès și să te apuci de acest sport.

Casa de modă franceză de lux Hermès a lansat în colecția toamnă/iarnă din 2017 mai multe modele de skatboard-uri pentru a-i atrage mai ales pe tineri. Produsul, realizat din lemn de arțar, este perfect pentru a te deplasa de la magazin acasă sau pur și simplu să îl păstrezi ca piesă de colecție.

Sursă foto: Hermes.com

Placă de surf Chanel: 8.900 dolari

Placă de surf Chanel: 8.900 dolari

Celebrul brand de modă Chanel este cunoscut pentru lansarea unor colecții ceva mai indite, cum ar fi chitare, snowboard-uri, chiar și bărci.

Indiferent de produs, aceste modele ale brandului au devenit iconice pentru casa franceză atemporală, cum este și placa de surf care costă 8.900 de dolari. Poți cumpăra această placă de din aluminiu din colecția de primăvară/vară 2019 de pe site-ul oficial Chanel.

Sursă foto: Instagram/ onlyclassy

Bandă adezivă la modă de 200 dolari

Bandă adezivă la modă de 200 dolari

Te gândeai vreodată că poți să cumperi bandă adezivă de 200 dolari? Nici noi, însă Raf Simons, designerul și directorul creativ la Calvin Klein, a găsit o nișă și a lansat în 2019 bandă adezivă stilizată ca parte a colecțiilor sale de îmbrăcăminte pentru bărbați.

Folosit ca un fel de bandă de accesorii DIY (poate fi folosită pentru a marca talia ca o curea sau pur stilistic), se vinde cu 200 dolari. Deoarece banda este fabricată din poliuretan alb-negru rezistent, poate fi folosită și în scopurile mai convenționale - adică adeziv universal.

Sursă foto: Instagram/ wrongweather

Sursa foto: Pixabay