Ioana Selner este fondatoarea business-ului Nuntă pe plajă, o afacere care a luat ”drumul” străinătății. ”Am lăsat televiziunea pentru antreprenoriat. Am început cu agenție de comunicare și PR și am continuat cu Nuntă pe Plajă, ajungând la WedDo Agency”, a povesti Selner. În prezent, românca a fost premiată internațional, la Londra și Istanbul, pentru nivelul la care a ajuns business-ul său.

”După 6 ani, Nuntă pe Plajă a ajuns singura agenție din Europa Centrală și de Est specializată în #nuntapeplaja, este agenție acreditată IADWP (International Association of Destination Wedding Professionals), iar anul acesta, în ianuarie, am obținut premiul “Destination Wedding Planner of the Year” la ediția din Londra Prestige Awards”, a declarat Selner.

Potrivit antreprenoarei, afacerea sa are conexiuni în peste zece țări din lume, planul său actual fiind promovarea activă a României, prin conceptul ”nuntă la Bran”.

”Aceste premii (cel de la Londra și cel de la Istanbul) sunt o încununare a celor 6 ani de muncă, pentru că “în spate” e muuulta muncă, deși, din exterior pare că toată ziua “mă plimb și stau pe plajele lumii”. Premiile obținute se datorează și echipei mele, toți angajații sunt români”, a mai spus aceasta.

Citeste si:
Nunțile și botezurile, interzise în București
Nunțile și botezurile,...

Sursa Foto: Ioana Selner

Premiul obținut la Istanbul este la categoria “40 under 40” antreprenori în Europa. Business Elites Awards este o organizație din SUA, care premiază excelența în afaceri atât în SUA, cât și în Europa, iar selecția s-a făcut după mai multe criterii, printre care:

  • capacitatea business-ului de a fi internațional (încât antreprenorii să poată coopera între ei),
  • cât de cunoscut este business-ul în țara de proveniență,
  • care este gradul de awareness al antreprenorului nominalizat, în țara lui,
  • cifra de afaceri,
  • profitul anual al companiei.

”În următorii cinci ani vreau sa fiu în Top 500 cei mai bogați antreprenori în Europa, iar WedDo Agency/Nuntă pe Plajă să fie lider de piață în Europa în domeniul organizării nunților pe plajă. Sună a vis, însă lumea e a unor nebuni, care se încăpățânează să o schimbe și mulți chiar reușesc”, a conchis aceasta.

Investiția inițială în Nuntă pe plajă s-a ridicat la aproximativ 10.000 de euro, suma cu care Ioana a participat la târguri de profil, a achiziționat echipamentele și materialele necesare și a pus la cale o echipă care să se ocupe exclusiv de acest business.

Citeste si:
Nuntă în pandemie: Cum este și cât costă să te căsătorești în...
Nuntă în pandemie: Cum este...

Sursa foto: Ioana Selner

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri