De mai bine de un an, pandemia a făcut ca timpul petrecut în fața ecranelor pentru munca la distanță să crească foarte mult, iar ochii sunt cei care pot avea de suferit. Studiile arată că 2 din 5 români recunosc că stau cel puțin 8 ore în fața calculatorului, însă doar 30% dintre aceștia se prezintă la controlul anual de verificare a vederii.

Mai mult decât atât, potrivit unui studiu realizat în 2020, 33% dintre copiii de toate vârstele petrec acum peste 4 ore pe zi în fața dispozitivele electronice cu ecran, în timp ce înainte de debutul pandemiei, acest procent abia atingea o medie de 11%. Din păcate, 55% dintre copii nu au fost duși la un consult oftalmologic în ultimul an, cifră extrem de îngrijorătoare, în contextul în care mai mult de jumătate dintre aceștia sunt din grupa de vârstă 0-5 ani, adică exact intervalul de vârstă în care se mai poate face ceva pentru a repara anumite vicii de refracție sau alte afecțiuni, dacă acestea sunt descoperite la timp.

De cele mai multe ori, vizita la medic se face doar atunci când ceva nu este în regulă. Potrivit unei statistici realizate în 2017 de Consiliul European de Optometrie și Optică, în ceea ce privește procentul de oameni care poartă ochelari de vedere, România se află sub media europeană, 45% din populația țării purtând ochelari de vedere.

În lipsa unor măsuri preventive, problemele cu vederea pot apărea sau se pot agrava, iar identificarea lor precoce este esențială pentru sănătatea ochilor atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. În acest sens, una dintre cele mai importante măsuri este controlul anual periodic, o responsabilitate a fiecăruia dintre noi și un mecanism important pentru verificarea și menținerea sănătății ochilor.

Prevenția problemelor asociate vederii este esențială, ca atare rețeaua de magazine OPTIblu își propune să crească calitatea vieții clienților, îmbunătățindu-le vederea, oferindu-le o experiență completă. OPTIblu pune la dispoziția clienților expertiza personalului specializat, servicii la standarde înalte, un portofoliu atent selecționat de produse de calitate, 100% originale și aparatură medicală performantă.

Astfel, în magazinele OPTIblu, până la data de 30.11.2021, la achiziționarea unei perechi de ochelari de vedere (ramă + lentile), cumpărătorul primește CADOU încă o pereche de ochelari de vedere, la alegere dintr-o gamă selecționată, pentru aceeași rețetă individuală de dioptrii. Campania este valabilă în toate cele 78 de magazine OPTIblu din țară, în limita stocului disponibil și este supusă unor termeni și condiții. Detalii in magazine și în regulamentul disponibil pe www.optiblu.ro.

Brandul OPTIblu a luat ființă în 2004, în prezent cumulând o rețea extinsă în 29 de localități la nivel național, oferind excelență în domeniul opticii medicale din România. OPTIblu comercializează o selecție de peste 50 de branduri renumite de rame de vedere, ochelari de soare și accesorii, precum: Polaroid, Ray Ban, Carrera, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Tom Ford, Moschino, Max Mara, Emporio Armani, Fossil sau Pierre Cardin și lentile de contact Johnson & Johnson, Bausch & Lomb sau Alcon, etc.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri