Îți plac rochiile și trebuie să alegi un model potrivit pentru o întâlnire de afaceri? Rochiile business sunt un element indispensabil al garderobei fiecărei femei active profesional. Sunt perfecte pentru muncă, o întâlnire importantă sau o întâlnire cu un antreprenor. Codul vestimentar de birou stabilește anumite cerințe, căci ținuta trebuie să fie cât mai clasică, fără decorațiuni inutile. Croielile și culorile simple atemporale garantează un aspect profesional, elegant. În același timp, alegerea unei rochii business în locul unui costum clasic îți permite să-ți subliniezi individualitatea și să oferi stilului tău un caracter feminin.

Cum alegi o rochie pentru o întâlnire de afaceri?

Alegerea modelelor de rochii business este destul de limitată. Stilurile tip creion funcționează cel mai bine, iar cele în formă de A sunt un clasic care se potrivește întotdeauna. Purtând o rochie cu aceasta croială, poți fi sigură că arăți elegant. Lungimea este de asemenea importantă, se presupune că cea mai bună este modelul până la genunchi. De asemenea, o mânecă lungă sau trei sferturi este un element obligatoriu al rochiei, vara poate fi desigur mai scurtă, dar pentru o întâlnire de afaceri importantă, este mai bine să ții cont de acest lucru.

Evită rochiile cu ornamente, volane, funde, elemente strălucitoare, căci moderația și simplitatea este esențială. Îți poți permite mici accente decorative, dar acestea nu ar trebui să fie dominante, dacă dorești să îți diversifici look-ul, alege o croială tip cămașă a rochiei, un guler interesant sau nasturi care vor adăuga originalitate.

Situația este similară și în cazul culorilor, paleta lor este limitată în general la gri, negru și nuanțe de albastru. De ceva vreme, au fost acceptate mai multe nuanțe, inclusiv pasteluri, verde sau vișiniu.

La ce altceva merită să fii atentă? Materialul din care este confecționată rochia pentru o întâlnire de afaceri trebuie să se potrivească cu sezonul, nu vei purta o rochie groasă de tweed vara, și invers, inul nu va merge iarna sau toamna. Nu uita să cumpărați pantofi pentru femei pe Answear, pentru că aici vei găsi doar modele de designer, perfecte pentru întâlniri de afaceri.

Ce accesorii merită să alegi pentru rochia business?

O rochie business poate fi completată de un sacou. Magazinele oferă în prezent multe croieli pe care le poți asorta cu aspectul business, sacouri scurte, supradimensionate și bineînțeles sacouri clasice. Nu ești sigură cum să combini o rochie cu un sacou? Aceste câteva reguli te vor ajuta:

  • toate stilurile pentru birou ar trebui să fie limitate la maximum 3 culori, dintre care una este cea principală;
  • alege un sacou de culoarea rochiei sau de culoarea pantofilor;
  • daca ai o rochie cu model, alege un sacou uniform;
  • pentru o rochie cu guler alege un model de sacou deschis fără revere.

Un alt element important al unei ținute pentru o întâlnire de afaceri este o geantă de mână, aceasta ar trebui să fie suficient de mare pentru a putea pune în ea toate lucrurile necesare, laptop, documente și alte mărunțișuri. Gențile de cumpărături sau modelele mari, precum cele de pe site-ul https://answear.ro/k/femei/accesorii/genti-de-umar vor fi cele mai bune.

Atunci când alegi un model, la fel ca în cazul unei rochii pentru o întâlnire de afaceri, fii moderată, daca vrei să îți diversifici ținuta, optează pentru o geantă dintr-un material lucios sau cu o structura gen piele de șarpe. Limitează detaliile decorative la fermoar sau elementele metalice de pe mânere și curea.

Sursa foto: answear.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri