Românii au cumpărat mai mult de 6,1 milioane de burgeri în perioada mai 2021- mai 2022, bucureştenii fiind cei mai mari consumatori, în condiţiile în care au fost responsabili pentru aproape 41% din cantitatea totală, respectiv de 2,5 milioane, potrivit unei analize realizate de o aplicaţie de livrare.

La nivel global, România ocupă locul patru în ceea ce priveşte comenzile ce conţin burgeri, iar topul oraşelor din ţară cu cel mai mare "consum" de burgeri este format, în ordinea comenzilor, din Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj-Napoca, Craiova şi Iaşi, scrie Agerpres.

"Burgerii se află printre produsele preferate comandate de români, iar sărbătorile anuale nu fac excepţie, de aceea, românii au comandat peste 6.000 de burgeri cu ocazia Crăciunului şi peste 8.000 de burgeri cu ocazia sărbătorilor Pascale. 15% dintre burgerii comandaţi în perioada analizată sunt reprezentaţi de opţiunile vegetariene sau vegane, iar 9% dintre comenzi sunt plasate între 23:00 - 2:00. Vineri este ziua în care se comandă cei mai mulţi burgeri", arată analiza realizată de Glovo pe perioada mai 2021 - mai 2022.

Retail jobs

Citește și: Burger King, dat în judecată: burgeri mai mari în reclame decât în realitate

Titlul de cea mai scumpă comandă de burgeri şi alte produse aparţine unui utilizator care a achiziţionat 36 burgeri de pui, cartofi prăjiţi şi sos de maioneză în valoare de 1.380 lei.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicaţii de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii şi curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii şi supermarketuri, farmacii şi magazine de vânzare cu amănuntul. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri