Compania aeriană Emirates din Dubai a anunțat o investiție de peste 2 miliarde de dolari pentru îmbunătățirea experienței clienților săi la bord, inclusiv modernizarea interiorului cabinei și noi meniuri, cu caviar nelimitat, notează CNBC.

Emirates va moderniza peste 120 de aeronave cu noi interioare și va oferi meniuri cu noi opțiuni vegane și gustări, a precizat compania într-un comunicat.

Alte noi avantaje pentru călătorii de la clasa întâi a transportatorului includ porții nelimitate de caviar persan, asortat cu șampanie Dom Perignon vintage.

Aceste investiții vin chiar în momentul în care Emirates a înregistrat o pierdere de 1,1 miliarde de dolari pentru anul încheiat la 31 martie.

"În timp ce alții răspund la presiunile din industrie prin reduceri de costuri, Emirates zboară împotriva curentului și investește pentru a oferi clienților noștri experiențe din ce în ce mai bune", a declarat președintele companiei aeriene Emirates, Tim Clark.

Ce fac alte companii aeriene

Emirates nu este singura companie aeriană care face tot posibilul pentru a profita de vântul din spate al "călătoriei de răzbunare", ideea că oamenii recuperează timpul "pierdut" în timpul pandemiei pentru a călători din nou.

La începutul acestui an, Finnair a lansat o nouă linie de cabine premium economy, cu scaune care oferă cu aproximativ 50% mai mult spațiu decât cele din clasa economică.

Air France, de asemenea, a anunțat în luna mai noi scaune business pe distanțe lungi, dotate cu separatoare glisante pentru pasagerii care își doresc un spațiu privat.

Citiți și: UE are cel mai mic număr de angajați în transportul aerian din ultimii 14 ani.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri