Suntem în perioada sărbătorilor de iarnă, iar oamenii au împodobit sau se pregătesc pentru împodobitul bradului. Înainte de instalație și beteală, însă, unii dintre noi aleg să spele bradul de Crăciun artificial, atitudine care a generat o serie de controverse în mediul online.

Detaliând raționamentul său pe rețele sociale, o femeie din străinătate, care a trecut recent „de la un animal de companie la o casă fără animale de companie” a explicat faptul că întotdeauna se asigură că scapă de orice praf sau murdărie înainte de a-și acoperi copacul cu decorațiuni sclipitoare încă o dată, scrie The Mirror.

Deși mulți dintre noi poate nici măcar nu ne-am gândit la acest lucru, cu siguranță acest comportament poate avea sens, mai ales pentru cei cu animale de companie.

Un copac artificial ar putea fi lăsat până la o lună în timpul sezonului festiv, adunând tot felul de germeni din aer în mijlocul strălucirii. Apoi, desigur, este împachetat într-o mansardă sau un dulap, fără nici o măturare rapidă a prafului.

Având în vedere acest lucru, o parte din internați au lăudat „ideea grozavă” a femeii, despre care au remarcat că părea atât de „evidentă” după reflecție. Unii chiar au remarcat cât de mult praf se adunase pe bradul lor de Crăciun.

Alții, însă, nu erau atât de siguri, considerând asta doar „un alt lucru pe care trebuie să-l curăț”. Cei cu brazi mai fragili au simțit că ai lor pur și simplu nu vor supraviețui unei curățări bune oricum, hotărând să suporte praful.

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri